عضو کمیسیون عمران از تشکیل فراکسیون توسعه و احیای کویر خبرداد و گفت: یکشنبه ۱۴ اردیبهشت سال جاری اولین جلسه فراکسیون توسعه و احیای کویر در مجلس برگزار خواهد شد.

"علیرضا خسروی " نماینده سمنان و مهدی‌شهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از تشکیل فراکسیون توسعه و احیای کویر خبر داد و گفت: این فراکسیون با حضور نمایندگان استان‌های یزد، کرمان، سمنان، قم، اصفهان و برخی از نمایندگان تهران که عضو کمیسیون عمران هستند، تشکیل شده است.   
 
وی با بیان اینکه در این فراکسیون، مقدورات و محدودیت‌هایی در راستای احیای کویر دنبال می‌شود، افزود: برخی از این مقدورات  شامل زیبایی‌های خود کویر از جمله شب‌های صاف و بدون آلودگی برای منجمان، انواع گیاهان دارویی، حیات وحش، معادن موجود در کویر و گردشگری می‌شود.

خسروی به محدودیت‌های کویر اشاره کرد و گفت: راه‌های کویری بین استانی، مسئله آب، ارتباط ریلی_ جاده‌ای و گردشگری محدودیت‌های این منطقه را تشکیل می‌دهد و  قرار است همه این موارد در این فراکسیون مورد بررسی قرار بگیرد.

این نماینده مجلس، یادآور شد: پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، فراکسیون توسعه و احیای کویر در مجلس به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

عضو کمیسیون عمران، خاطرنشان کرد: یکشنبه ۱۴ اردیبهشت سال جاری اولین جلسه فراکسیون توسعه و احیای کویر در مجلس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار