معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند گفت: منطقه چشمه اعلا امکانات مناسبی وجود دارد که برای توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگران مفید است.

علی علی محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: از شاخص ترین مکان های دیدنی دماوند، چشمه اعلا پیشتازی می کند.

وی ادامه داد: اقدامات عمرانی در گذشته در این محدوده انجام میشده که مدتی تعطیل شده؛ البته کارهای زیر بنایی صورت گرفته است.

علی محمدی با بیان اینکه چشمه اعلا تحویل شهرداری دماوند شده است، افزود: مقرر شد تا طبق ابلاغ فرماندار دماوند، نشست های گردشگری با توجه به ویژگی های شهرستان دماوند در حوزه گردشگری سریع تر پیش رود.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند افزود: باید در اماکن گردشگری رشد کرده و بتوانیم تأسیسات زیر بنایی را احداث کنیم تا امکان پذیرایی از گردشگران را داشته باشیم.

وی از آمادگی چند سرمایه گذار در این زمینه خبر داد و افرود: از سرمایه گذاران تقاضا کردیم در این زمینه بیشتر ورود پیدا کنند.

علی محمدی تصریح کرد: شماری از سرمایه گذاران با ارائه ایده های خود اعلام آمادگی کردند که از نقاط مختلف شهرستان دماوند استفاده بهینه را در حوزه گردشگری ببرند و زمینه ساز افزایش طراوت شهروندان شهرستان دماوند شوند/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.