با برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم هنرمندان کشور و باشگاهی شهرستان بافق در روز 12 اردیبهشت‌ماه با شعار حفاظت از یوزپلنگ آسیایی، از برند تیم ملی فوتبال در بافق رونمایی می‌شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد


فرماندار بافق در نشست هماهنگی برگزاری این مسابقه در بافق اظهار داشت: مسابقه فوتبال تیم هنرمندان کشور و باشگاه شهرستان بافق در 12 اردیبهشت همراه با رونمایی از برند تیم ملی با حضور رئیس سازمان محیط زیست و رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای کادر فنی، برگزار می‌شود و از تمبر یادبود یوزپلنگ آسیایی نیز رونمایی می‌شود

.سید مهدی طلایی مقدم عنوان کرد: همچنین مرکز تحقیقات یوز آسیایی و آغاز به کار دبیرخانه آن نیز از مهم‌ترین اقداماتی است که در راستای حفاظت از یوزپلنگ آسیایی در بافق انجام می‌شود.

عمده فعالیت‌هایی که مسئولان شهرستان واستان در راستای حفاظت از محیط زیست می‌توانند انجام دهند، اقدامات فرهنگی و نهادینه کردن ارزش و بقای محیط زیست در جامعه است.فرماندار بافق با اشاره به اینکه بیشتر آمار یوزپلنگ آسیایی مربوط به شهرستان بافق است، یادآور شد: حفظ و صیانت از این گونه نادر در بافق و کشور مورد توجه قرار گرفته است.

معاون اداره ورزش و جوانان استان یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: مسابقات ورزشی و مسابقه فوتبال توسط تیم هنرمندان کشور و تیم باشگاهی شهرستان بافق برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم در بحث فرهنگی در زادگاه یوزپلنگ، با همکاری دستگاه‌های مختلف کارهای ارزنده‌ای انجام دهیم.

علی اصغر حسینی عنوان کرد: یوز آسیایی شهرت جهانی دارند و با توجه به اینکه برند تیم ملی در جام جهانی برزیل است، باید با کار فرهنگی، گام‌های موثر و اساسی در حفظ و بقای این گونه انجام شود./س
برچسب ها: برند ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.