رئیس کمیته اسنوبرد‌ فدراسیون اسکی گفت: با پتانسیل و استقبالی که از مسابقات اسنوبر‌د ‌کراس جام کو‌ئیک ‌سیلور دیدیم هر چه سریعتر در فکر تشکیل مجدد تیم ملی اسنو‌برد ‌کراس هستیم.

مرتضی صید در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقه اسنو‌برد کر‌اس بعد از وقفه چند ساله تحت عنوان جام کوئیک ‌سیلور در پیست بین‌المللی توچال و با استقبال بسیار خوبی برگزار شد.

وی افزود: آماده سازی این پیست حدود10 روز به طول انجامید و استقبال بسیار خوبی از این رقابت‌ها شد.

 صید تصریح کرد: برای افزایش تنوع و تقسیم بندی شرکت‌کنندگان رقابت بین بانوان و آقایان و در دو بخش شهر‌نشینان و بومی برگزار شد.

 مسئول فنی رقابت‌ها ادامه داد: با توجه به کمبود وقت شرایط مسابقه و تقسیم بندی‌ها را سخت‌تر کردیم پیست مسابقه روز چهارشنبه آماده شد و در این روز صبح پنج شنبه اسکی‌بازان مشغول به تمرین شدند و سپس رقابت در بخش مقدماتی آغاز شد و روز جمعه نیز فینال مسابقات برگزار شد.

وی عنوان کرد: برای اولین بار با جدیت بسیار زیاد از گارد کمر و کلاه ایمنی استفاده شد وایمنی رقابتها بسیار زیاد بود.

** لیگ بردرکراس شانس طلایی برای کسب سهیمه المپیک

صید از برپایی مجدد لیگ بردر کراس خبر داد و گفت: درگذشته مربی ایتالیایی لیگ این رشته را راه‌اندازی کرد و متاسفانه پس از رفتن وی وقفه‌ای دربرگزاری این مسابقات ایجاد شد که قصد داریم تا با حمایت اسپانسر‌ها و انتخاب نفرات این لیگ را مجدداً راه‌اندازی کنیم که اتفاقاً شانسی برای کسب سهمیه المپیک در رشته اسنوبرد است.

وی افزود: دیزین هم ظرفیت این را دارد تا میزبان این رقابتها باشد که امیدواریم با استارت مجدد زمینه رشد هر چه بیشتر در این رشته فراهم شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیلور ، پیست ، تنوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار