رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر زاهدان از احداث بنای دروازه قرآن بنا بر تصمیم اعضای شورای شهر زاهدان در ورودی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.،پرویز سارانی گفت: شهر زاهدان به عنوان شهر حافظان قرآن فاقد نماد مناسب و قابل توجه در مبلمان شهری است و لذا شورای شهر در نظر دارد با توجه به غنای فرهنگی این مرز و بوم و بر اساس هویت و تاریخ و فرهنگ استان این خلاء را با احداث بنای دروازه قرآن در ورودی شهر رفع کند.

وی با بیان اینکه معیارهای شهرسازی در خیلی از مکان های شهری رعایت نشده است افزود: طرح ايجاد دروازه قرآن در ورودي شهر زاهدان از سمت غرب در دستور كار قرار دارد و این طرح به منظور اجرا در بودجه ي سال جاری نیز دیده شده است.

سارانی در ادامه با بیان اینکه معيارهاي شهرسازي در بسیاری از پروژه ها رعايت نشده و مردم را با مشکلات فراوان روبرو کرده است افزود: ما به عنوان مسئول بايد با مردم رو راست باشيم و حقايق را بپذيريم و اگر درجايي اشتباه كرديم به آن اعتراف كنيم زیرا اعتقاد داریم که مردم نبايد چوب اشتباهات مسئولان را بخورند.

وی تاکید کرد: مردم امید به بهبود شرایط دارند و در این راستا باید به عزت و کرامت آنها احترام گذاشت و لذا به همین منظور بحث نظارت بر مصوبات شورا تا حصول نتیجه مورد توجه این کمیسیون قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: احداث ، بنا ، دروازه قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.