از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

طرح‌های پژوهشی کاربردی و رفاهی حمایت می‌شوند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از حمایت ویژه این اداره کل از طرح‌های پژوهشی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دو بعد کاربردی و رفاهی خبر داد.

احمد لطفی‌نژاد، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص حمایت از طرح‌های پژوهشی در این اداره کل گفت: تمامی طرح‌های پژوهشی در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی از لحاظ دو بعد کاربردی و عملیاتی بودن و به ویژه از جهت اقدامات رفاهی برای کارگران مورد حمایت جدی از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد آرامش اقتصادی در کشور تصریح کرد: با توجه به ایجاد فضای آرامش اقتصادی، فعالیت‌ها در این خصوص بیشتر شده و علاقه برای سرمایه‌گذاری در کشور بیش از پیش وجوود دارد که باید از این فرصت در جهت توسعه جامعه استفاده کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای انسانی و همچنین منابع داخلی عظیم می‌تواند در راستای اقتصاد مقاومتی اقدامات مطلوبی را انجام دهیم و با کم کردن قوانین موجود در حوزه کسب و کار موجبات رونق بیشتر را به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار