روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی نوشت استراتژی دولت "باراک اوباما" برای تحریم اقتصادی روسیه با قرارداد 8 تا 10 میلیارد دلاری بین مسکو و تهران در زمینه انرژی وارد فاز چالش جدید شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی با عنوان "قرارداد روسیه و ایران در زمینه انرژی" نوشت : استراتژی دولت "باراک اوباما" برای تحریم اقتصادی روسیه به دلیل بحران اوکراین با چالش هایی روبرو شده است که می توان قرارداد 8 تا 10 میلیارد دلاری بین مسکو و تهران در زمینه انرژی را بخشی از آن نام برد.

این روزنامه با اشاره به اینکه ایران به دلیل تحریم های بین المللی علیه این کشور به همکاری با مسکو تکیه کرده است نوشت : توافق تهران و مسکو در زمینه انرژی براساس آنچه که رسانه های ایران در مورد آن گزارش می دهند همکاری اقتصادی دوجانبه ای است که در جریان مذاکرات طرفین صورت گرفته و امکان مقابله با تحریم های اعمال شده علیه این کشور را داراست.

نیویورک تایمز در پایان مطلب خود آورده است : مسئولان وزارت خزانه داری آمریکا تاکنون به این پرسش که آیا قرارداد بین روسیه و ایران در زمینه انرژی ، تحریم های اعمال شده علیه تهران را نقض کرده و عاملان آن مورد پیگرد قرار می گیرند ، را پاسخ نداده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار