رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تکلیف هیئت های مذهبی در تحقق شعار سال بیش از دیگران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، مهدی صدفی در جلسه با نمایندگان تشکل های مردمی و مذهبی استان کرمان درباره برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در کرمان با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"، افزود: همه مردم مخاطب مقام معظم رهبری در بحث تحقق عنوان سال هستند.

وی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ دو مقوله ای هستند که با زندگی همه اقشار مردم در ارتباطند، خاطر نشان کرد: بعضی ها فکر می کنند شعار سال فقط مربوط به مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی کشور است.

صدفی شعار سال که هر ساله از جانب مقام معظم رهبری عنوان می شود را چراغ راه و یک راهبرد اساسی در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: این امر عزم ملی را می طلبد و عزم ملی اراده همه مردم و مشارکت آحاد جامعه برای رسیدن به یک هدف است.

وی مدیریت جهادی را انجام کار با روحیه اخلاص در عمل، صداقت در کارها، پیگیری جدی امور و استفاده بهینه از زمان معرفی کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه باید مسیرهایی برای تحقق شعار سال توسط تشکل های مردمی ترسیم شود، افزود: تکلیف هیئت های مذهبی در تحقق شعار سال بیش از دیگران است.

وی در بخش دیگری از سخنانش در ارتباط با مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، گفت:در برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام (ره) تبیین سیره عملی و رفتاری امام راحل مد نظر است.

صدفی با اشاره به اینکه بررسی سخنرانی های امام راحل(ره) نشان می دهد که ایشان آنگونه سخنرانی کرده که تصور می شود در زمان ما حضور داشته اند ، خاطر نشان کرد: همه سخنرانی های حضرت امام مرتبط با مسائل روز جامعه ما است.

وی تاکید کرد: در مراسم هیئت ، اخلاص، عبادت، روحیه استکبار ستیزی، و شجاعت امام راحل(ره) را برای نسل جوان تبیین کنید./ز


برچسب ها: هیئت ، مذهبی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.