مهندس انصاري در ديدار با جامعه كارگري استان توجه به فرهنگ كار در كشور را ضروري دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛استاندار زنجان در ديدار با جامعه كارگري استان به نقش كارگران در اقتصاد ملي اشاره کرد و گفت: كارگران ركن اساسي فعاليتهاي اقتصادي كشور محسوب مي شوند و به گردش درآمدن چرخ اقتصاد ملي، حاصل تلاش آنهاست.

انصاري سرمايه، نيروي كار و نظام مديريتي را سه عامل موثر در اقتصاد ملي دانست و افزود : در جهت تحقق برنامه هاي اقتصادي دولت و اجراي سياستهاي اقتصاد مقاومتي، بيشترين اتكا به تلاش كارگران و نيروي انساني در حوزه هاي مختلف است.

وي همراهي جامعه كارگري را از عوامل موفقيت دولت در اجراي طرح هاي اقتصادي نظير مرحله دوم هدفمندي يارانه ها عنوان  و تصریح کرد:همراهي جامعه كارگري با سياستهاي دولت و تلاش كارگران، تضمين كننده موفقيت هاي طرح هاي اقتصادي كشور و تحكيم بخش نتايج اجراي اين طرح ها مي باشد.

استاندار زنجان بر لزوم ارتقاء توانمندي هاي نيروي كار تاكيد و اضافه کرد : بايد سرمايه گذاري هاي بيشتري در جهت ارتقاء سطح مهارت حرفه اي كارگران انجام شود و مهارت كارگران تضمين كننده دوام اشتغال آنها است.

انصاری با اشاره به ضرورت تقويت و توسعه رفاه اجتماعي كارگران در جامعه  ادامه داد :سياست هاي سه جانبه نماينده كارگران، نمايندگان كارفرمايان و نمايندگان دولت در تعيين وضعيت رفاه و درآمد كارگران موثر است.

وی توجه به فرهنگ كار در كشور را ضروري دانست و ادامه داد : متاسفانه فرهنگ كار در جامعه ما با ضعف هاي جدي روبروست كه نيازمند اصلاح است.

 استاندار زنجان روز جهاني كارگر را فرصت مناسبي براي آشنايي و بهره مندي از تجارب كارگران ديگر كشورها دانست و ابراز اميدواري نمود: با استفاده از اين تجارب، تصميمات موثرترِی در جهت بهبود وضعيت كارگران كشور اتخاذ شود.


برچسب ها: تقویت ، فرهنگ ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.