پروژه "مدینه" به قلم "سعید نعمت‌الله" با داستانی رئال در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

"زینب تقوایی" تهیه کننده سریال "مدینه" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سریال "مدینه" برای پخش از شبکه یک سیما در ماه مبارک رمضان پیش بینی شده و امیدواریم بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

وی با اشاره به فیلمنامه سریال"مدینه" تصریح کرد: "سعید نعمت‌الله" نویسنده توانمند کشورمان نگارش"مدینه" را عهده‌دار بوده که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

تقوایی ادامه داد: این سریال مناسبتی اولین همکاری من با "سیروس مقدم" کارگردان با تجربه کشورمان است.

تهیه کننده "مدینه" با اشاره به تفاوت‌های این اثر مناسبتی با "دودکش" تصریح کرد: "دودکش" محمد حسین لطیفی از تم کمدی برخوردار بوده ولی "مدینه" با داستانی رئال میهمان خانه‌های مردم در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهلا
۰۰:۵۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
من هم با دوستمون بیمار آرپی موافقم. این فیلم زندگی خواهر منو که آرپی داره به هم ریخته. کی گفته بیماران آرپی بینایی خودشونو کامل از دست میدن؟ زدین روحیه یک سری بیمارو که تنها سرمایشون امید به هم ریختین بعد هم از افتضاحتون تقدیر میکنید! باید بابت چنین اشتباهی از مردم به خصوص بیماران آرپی معذرت خواهی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
یک بیمار آرپی
۲۳:۵۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
باسلام
ببخشید نظرمو رک میگم
سریالتون مخصوصا:درباره نشان دادن بیماری آرپی اصلا"کارشناسانه نبوده وبرای بیماران آرپی درکشورجزناامیدی ونگرانی فراوان هیچ بهره ای نداشته وبراتون خیلی متاسفم به خاطرانرژی بسیارمنفی که دادین
Iran (Islamic Republic of)
محمد هادی تقوایی
۱۲:۳۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
سلام خدمت تهیه کننده محترم خانم زینب تقوایی بنده مفتخرم که فرزند بنده هم اسم شما بوده و سنش 2ساله هر وقت سریال شمارو می بینهخیلی ذوق می زنه و احساس خوشحالی می کنه
آخرین اخبار