رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اعزام 176 کاروان سلامت داوطلبان هلال به مناطق محروم و روستایی سطح کشور در هفته سلامت خبر داد .

فرحناز رافع در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره  تشریح به  برنامه های هفته سلامت در 28 استان کشور  گفت :
  بیش از 470 چادر سلامت با حضور بیش از 953 پزشک و پیراپزشک داوطلب برپا شد که خدماتی از قبیل تست فشار و قند خون و ویزیت  به 41 هزار و 368 مراجعه کننده به صورت رایگان ارائه شد.

وی در ادامه  تصریح کرد :176 کاروان سلامت داوطلبان پس از نیازسنجی های صورت گرفته برای ارائه خدمات بهداشتی- درمانی به مناطق روستایی وحاشیه ای شهرها در سراسر کشور اعزام شد که به  24 هزار و 574 نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند .

رافع به مشارکت 6 هزار و 57 داوطلب در برنامه ی اهدای خون اشاره کرد و بیان داشت:  388 دوره آموزشی برای بهره مندی 25 هزار و 124 نفر  برگزار و همچنین  83 نمایشگاه تخصصی بهداشت وسلامت در سراسر کشور در هفته سلامت برپا شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد :برنامه های هفته سلامت به منظور  دستیابی به اهداف جمعیت درخصوص حمایت از زندگی و سلامت انسانها و افزایش اثر بخشی فعالیتهای داوطلبانه خصوصاً در زمینه پیشگیری، درکلیه شعب و خانه های داوطلب  از یکم تا هفتم  ماه جاری برگزار شد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: اعزام ، داوطلبان ، محروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار