مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی ورزشی بخش خسروشاه شهرستان تبریز گفت : در 15 شاخص مهم ورزش کشور در سال 92رشد مناسب داشته ایم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سیدمحمدشروین اسبقیان برنامه های توسعه ای این اداره کل را رو به رشد توصیف کرد.

وی افزود: بر اساس فعالیت های شبانه روزی ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هیات های ورزشی استان، ورزش آذربایجان شرقی در حال طی رشد تصاعدی در تمامی شاخص های مد نظر وزارت ورزش و جوانان بوده و در این میان کسب مدال های جهانی و فعالیت های فرهنگی و همگانی بیشترین رشد شاخص ها را در سال 92 نسبت به سال 91 داشته اند.

وی ادامه داد: در سال 92 بیمه ورزش کاران سازمان یافته نسبت به سال 91 رشدی 22 درصدی داشته و از 112590 نفر به 120618 نفر رسیده است.

اسبقیان تصریح کرد: مدال های با ارزش سفیران ورزش استان و ایران اسلامی در رقابت های جهانی با رشد 46 درصدی ، فعالیت های فرهنگی با رشد 43 دردصی ، فعالیت های همگانی با رشد 43 درصدی ، میزبانی رقابت های قهرمانی کشور با رشد 51 درصدی ، کسب مدال های بین المللی با 34 درصدی روبرو بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در ادامه افزود: در بخش فعالیت های ورزش روستایی و عشایری و برگزاری همایش ها برای روستاییان با رشد 29 درصدی، مقام های تیمی کسب شده در قهرمانی کشور با رشد 26 درصدی ، مدال های کسب شده در رقابت های آسیایی با رشد 20درصدی ، برگزیدگان به تیم ملی با رشد 16 درصدی ، مدال های کسبی شده انفرادی رشد 13 درصدی داشته اند.

وی بیان کرد: در برگزاری کلاس های آموزشی رشد 12 درصدی، دعوت شده به اردو ی تیم ملی 8 درصد و شرکت در رقابت های قهرمانی کشور و سرانه فضاهای ورزشی که تحت تاثیر مسائل اعتبارات کشوری است 3 درصد رشد داشته ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود: اتمام پروژه های عمرانی ورزشی، افزایش ورزشکاران سازمان یافته و توجه به مسائل فرهنگی در ورزش با مدیریت جهادی، تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال 93 خواهد بود.

سید محمد شروین اسبقیان با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط رهبر معظم انقلاب افزود: در سال 1393 با مدیریت جهادی و عزم ملی و استانی شاهد تکمیل پروژه های عمرانی ورزشی ملی و استانی در استان خواهیم بود و برای این تحقق این امر تلاش و کوشش جهادی سرلوحه تمام فعالیت ها خواهد بود.

سید محمد شروین اسبقیان در خصوص سیاست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در سال 1393 گفت: سال 1393 چه در بعد قهرمانی و چه در بعد همگانی با رویکرد علمی همراه با آموزه های دینی، سال جهش ورزش استان آذربایجانشرقی خواهد بود و این حرکت با سیاست های مدون و برنامه ریزی کارشناسان و اجرای دقیق ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هیات های ورزشی مسیر خواهد شد که نقطه عطف و بسیار مهم آن درخشش در بازی های اسیایی اینچوان کره جنوبی خواهد بود تا عیار و ظرفیت و پتانسیل ورزش آذربایجان شرقی در چه حد بالایی قرار دارد.

سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: این ظرفیت و توانایی در ورزش استان وجود دارد که در بین سه استان برتر کشور قرار گیرد.

وی اظهار کرد: ورزش استان از نظر رده بندی کشوری در سال های گذشته در رتبه خوبی قرار نداشت ولی در سال 92، ورزش آذربایجان شرقی در تمامی بخش ها و حوزها روند رو به رشد مناسبی را طی می کند . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار