نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تایید حضور ناطق نوری در انتخابات فدراسیون بوکس گفت : این انتخابات چهارشنبه 31 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد انتخابات فدراسیون بوکس گفت : چهارشنبه 31 اردیبشهت ساعت 10 صبح این انتخابات برگزار میشود.

وی در پاسخ به این سئوال که  ناطق نوری مجوز شرکت در این انتخابات را دارد یا خیر اظهار داشت: ایشان با مجوزی که تحت عنوان مقامات کشوری از دولت ارائه کرده است می تواند در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس شرکت کند .



سجادی در مورد دورشته اسکی و قایقرانی هم گفت : بزودی تاریخ برگزاری مجامع انتخاباتی ریاست این دو فدراسیون را هم اعلام میکنیم.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان درباره بازیهای آسیایی اینچئون و امادگی تیمهای ایران گفت : به طور منظم و مرتب برنامه های فدراسیونهایی که در این بازیهای حضور پیدا میکنند مورد بررسی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قرار میگیرد و در نهایت رشته های که شانس مدال آوری بیشتری دارند به این بازیها اعزام میشوند.



سجادی افزود : تاکنون برنامه فدراسیون های والیبال ، کبدی ، جودو ، بسکتبال ، وزنه برداری ، کاراته ، تکواندو ، بوکس ، تیراندازی ، دوچرخه سواری و قایقرانی در هر دو بخش زنان و مردان مورد بررسی دقیق قرار گرفته و امیدوارم با این رویه و همراهی و هماهنگی کمیته ملی المپیک که شاهد آن هستیم نتیجه خوبی در بازیهای آسیایی نصیب کاروان ایران شود.

اتنتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار