مدیرعامل شرکت سیمان فراز فیروزکوه از تولید 104 درصدی و بیش از ظرفیت اسمی کلینکر در این شرکت خبر داد.

ˈامین شجاعیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: کارخانه سیمان فراز فیروزکوه به عنوان یکی از شرکت های تابعه شرکت سیمان ˈاسپندارˈ با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن سیمان، در سال 81 به ثبت رسید.

وی گفت: از ابتدای سال 82 و با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی، کلنگ احداث این مجموعه بر زمین زده شد و در اسفند سال 85 به تولید آزمایشی رسید.

شجاعی افزود: هم اینک تولید کلینکر این کارخانه به روزانه سه هزار و 300 تن رسیده و شاهد آثار مثبت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و تولیدی رونق شرکت سیمان در منطقه هستیم.

وی تصریح کرد: شرکت سیمان فراز با تبعیت از استراتژی هلدینگ اسپندار در سراسر کشور، در جهت بهره گیری از بهترین کارکرد و راندمان ماشین آلات و جلوگیری از هر گونه خسارت به محیط زیست اهتمام دارد.

مدیرعامل شرکت سیمان فراز فیروزکوه خاطرنشان کرد: در سال گذشته این شرکت موفق به کسب تقدیرنامه بهترین مصرف انرژی الکتریکی در بین کارخانجات سیمان کشور شد.

وی بیان کرد: در سال مالی منتهی به آذرماه 92 این شرکت یک میلیون و 26 هزار و 338 تن کلینکر معادل 104 درصد ظرفیت اسمی کارخانه و همچنین 985 هزار و 81 تن سیمان معادل 96 درصد ظرفیت اسمی کارخانه، محصول نهایی تولید کرد.

شجاعی تصریح کرد: ایجاد اشتغال مستقیم برای 300 نفر، ایجاد اشتغال غیرمستقیم از جمله بکارگیری حدود 200 دستگاه کامیون و بونکر، اشتغال بکار افراد برای سرویس و نگهداری این خودروها در سطح شهر، گردش نقدی فروش محصولات در بانک های شهرستان، عوارض ارزش افزوده و مالیات عملکرد شرکت، از جمله تاثیرات مثبت اقتصادی وجود این شرکت در منطقه است.

وی در خاتمه پرداخت مبالغ بهره وری در کار و پاداش برای ابتکارات، خلاقیت ها و نوآوری ها به افراد را از جمله سیاست های شرکت در جهت توسعه و تعالی و بالندگی هر چه بیشتر برشمرد./ش


برچسب ها: تولید ، کارخانه ، سیمان ، فراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.