برنامه‌ی "نمای بازار" که روز سیزدهم اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را به صورت زنده و مستقیم از مصلی امام خمینی(ره) پوشش تصویری داد یکبار دیگر درروز15 اردیبهشت نیزبه این امر مبادرت می ورزد.

به گزارش حوزه  رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بازار، براساس وظیفه ذاتی شبکه بازار،همچنین استقبال گسترده مردم در سراسر کشورکه امکان حضوردر نمایشگاه بین المللی کتاب واقع درمصلی امام خمینی(ره)  تهران راندارند،برنامه ی نمای بازار  بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را روز 15اردیبهشت برای بار دوم به مهمانی چشم های مخاطبان خود در سراسر کشور می برد.
 
نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یکی ازمعتبرترین نمایشگاه‌های بین‌المللی در سراسر جهان از 10اردیبهشت آغاز و تا 20 اردیبهشت ادامه خواهد یافت .

بنابراین گزارش ؛ همه ساله جدیدترین کتاب ها ابتدا در این نمایشگاه و سپس در کتابفروشی های کل کشورعرضه می شود و ناشران سعی و کوشش خود را در روزهای منتهی به آغاز نمایشگاه دو چندان کرده تا در این نمایشگاه جدیدترین آثار خود را به تماشای بازدیدکننگان برسانند و حضور شبکه بازار دراین چندساله توانسته زحمات ناشران کتاب را همزمان به  کتاب دوستان سراسر کشور نیز معرفی کند.

این گزارش می‌افزاید: روز 15اردیبهشت، دوربین‌های برنامه‌ی نمای بازار، در محل نمایشگاه مستقرشده تا وضعیت نشروانتشارکتاب،همچنین گفتگوبامردم ومسئولین ومسائل مختلف فرهنگی را با مسئولین و بازدیدکنند گان درمیان گذاشته و نتیجه و ماحصل آن را برای تماشای بینندگان دردو نوبت ، یکبارصبح از ساعت 11 تا 12 و باردیگر عصر ازساعت14:30 تا 15:30 در قاب تصویربه نمایش درآورد.

روابط عمومی شبکه بازار با تلفن گویای 44966100-021وسامانه پیامک 1000010 آماده دریافت نظر ها ودیدگاه های مخاطبان گرامی در رابطه با این  برنامه می باشد.


انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار