با وجود حضور دائمی خاتمی در برنامه های فرهنگی بعد از شروع به کار دولت یازدهم، بازدید او از نمایشگاه کتاب به دلیل احتمال تشدید واکنش های مردمی، در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،سید محمد خاتمی که در ماه های اخیر تلاش کرده است تا در محافل و برنامه های فرهنگی کشور حضور پررنگی داشته باشد، برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران دچار تردید شده است.

 واکنش دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی به حضور سید محمد خاتمی در این دانشگاه، مهم ترین عامل تردید او برای بازدید از نمایشگاه به شمار می رود.

در ماه های گذشته و بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، خاتمی تلاش کرده است تا در بسیاری از برنامه های فرهنگی، حضور پررنگی داشته باشد، با این وجود واکنش تند دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی به او، تردیدهایی را برای تکرار چنین برنامه هایی پدید آورده است.


واکنش مردم به حضور مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات در سال 89

بر اساس گزارش منایع خبری، در جلسه اخیر مشاوران خاتمی به وی گفته شده واکنش مردم نسبت به حضورش در نمایشگاه کتاب، به مراتب شدیدتر از واکنش دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی خواهد بود.

گفتنی است سال 89 مهدی کروبی بعد از ادعای تقلب در انتخابات 88، به نمایشگاه مطبوعات رفت اما با خیل مردمی روبه رو شد که از او با شعارهای مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر دروغگو استقبال کردند و او مجبور شد از همان ابتدای نمایشگاه راه خود را کج کرده و به دنبال در خروج باشد.

با این وجود هنوز معلوم نیست تصمیم خاتمی برای رفتن یا نرفتن به نمایشگاه چیست و آیا او ریسک این حضور را خواهد پذیرفت یا خیر.
برچسب ها: خاتمی ، نمایشگا ، تردید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.