رئیس شورای شهر ساری نسبت به رشد ویلاسازی در روستاهای ساری هشدار داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،جمال باقری در مراسم روز شورا با تسلیت شهادت امام هادی(ع) گفت:یکی از وظایف شوراها بیان مشکلات مردم و انتقاد از عملکرد مسئولان است.

وی تصریح کرد:بخش دیگر از وظایف شوراها انعکاس مشکلات حوزه انتخابی به مسئولان کشوری است.

باقری خواستار نظارت بیشتر برساخت وسازهای داخل روستاهای استان شد وگفت: ویلاسازی در روستاهای شهرستان ساری به سرعت درحال رشد است و شوراهای روستاها باید نسبت به این مسئله دغدغه جدی داشته باشند و این قبیل مسائل را به مسئولان انتقال دهند.

رئیس شورای شهر ساری بیان داشت:در بسیاری از روستاها شاهد تغییر و تحول جدی هستیم و توسعه روستاها به سمت نامتوازن پیش می‌رود و طبیعیت مورد دست درازی قرار می‌گیرد و بسیاری از فضاهای روستاها به راحتی تخریب می‌شود.

وی خواستار بیان مصائب و مشکلات بدون دل‌نگرانی شد و گفت: مسائل و پیگیری‌ها باید شفاف باشد و انعکاس مشکلات در جمع مسئولان به نفع مردم است.

این مسئول با بیان اینکه برای پیشبرد امور همیشه نیاز به تامین اعتبار نیست، خاطرنشان کرد: در برخی مواقع مشکلات را باید منعکس کنیم و نباید خیلی مرعوب قدرتمندان نباشیم.

رئیس شورای شهر ساری خواستار فعال شدن کمیسیون‌های مختلف در شوراهای شهرستان شد و بیان داشت:کارگروه‌های مانند کارگروه شورای شهر در شورای شهرستان تشکیل شود و ارتباطی بین این دو کمیسیون برقرار شود تا مشکلات شهر ساری به صورت دسته‌جمعی حل و فصل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.