حمله رسانه های اصلاح طلب به یار قدیمی روزنامه های زنجیره ای

این حملات در حالی است که وی به همراه تیم رسانه ای اش از گذشته به عنوان عتصر فعال روزنامه های زنجیره ای شناخته شده و اکتون نیز در خارج از کشور عملا بعنوان نقش بازوی رسانه ای موثر جریان فتنه عمل می کند

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، سایت بهار نیوز از رسانه های اصلاح طلب در مطلبی با عنوان خود فروشی های حقیر علیه خاتمی در خصوص نیک آهنگ کوثر از فعالین محوری روزنامه های زنجیره ای دوره اصلاحات و عنصر فعال در فتنه تلخ 88 می نویسد :" يكي از عناصر واداده رسانه‌‌اي كه سالها قبل؛ كاريكاتورهاي نازل و سطح پاييني را در ازاي دريافت حق‌الزحمه براي انتشار به برخي روزنامه‌هاي داخلي سفارش مي‌داد و حدود 10 سال است به خارج كشور رفته اخيرا به يكي از مادرعروس‌هاي ضد اصلاح‌طلبان داخلي مبدل شده است!

اين فرد مقيم كانادا كه در اين كشور سايتي راه انداخته كه تمام هم و غمش توهين و ناسزاگويي به اصلاح‌طلبان داخلي و خصوصا شخصيت‌هايي چون آقاي خاتمي است. وي كه به دليل مشكلات مالي و امرار معاش در كانادا، توسط برخي محافل افراطيون داخلي تغذيه مالي مي‌شود تا با ژست يك عنصر اپوزيسيوني! عليه اصلاح‌طلبان سمپاشي كند اخيرا نيز با نقل خبري كذب از اظهارات دروغين منتسب به آقاي خاتمي، شنيع ترين تعابير را عليه رييس‌جمهور سابق كشورمان در سايت آلوده خود منتشر كرده است.

تمام مسئوليت محول شده! رسانه‌اي به او در اين سال‌هاي سختي اصلاح‌طلبان داخلي (كه اغلب فعالان سياسي و رسانه‌ايشان در محدوديت و زندان به سر برده يا مي‌برند)  انگ زدن، افترازني، به آنان (فعالان سياسي اصلاح‌طلب داخل كشور) آن هم از موضع يك عنصر به اصطلاح مطبوعاتي مخالف و خارج‌نشين مي‌باشد كه همين امر نشان دهنده نقش پادويي او در اين فعاليت است.

وي كه دو سال پيش در ماجراي اخاذي مالي‌اش از مهدي هاشمي، (بر سر ضبط اظهارات تلفني وي و انتشار آن در اينترنت) چهره باج‌بگيرش در نزد محافل رسانة‌اي داخلي و خارج‌نشين كاملا برملا و افشا شد، در افترا بستن و توهين به اصلاح طلبان داخل كشور، دست افراطي‌ترين نشريات و سايت‌‌هاي افراطي داخلي ضد اصلاحات را نيز از پشت بسته است تا جاييكه صاحب اين عقيده و تئوري!! بزرگ است كه: «موسوي و كروبي اصولا در بازداشت خانگي نيستند!» و جالب اينكه تمام اخبار و منابع تحليلي سايتش به نقل از كيهان، جهان نيوز، فارس، رجانيوز و ...ديگر رسانه‌هاي ضداصلاح‌طلبان مي‌باشد!

نيك آهنگ كوثر كيست؟

اما نیک آهنگ کوثر بر خلاف ادعای رسانه های اصلاح طلب از جمله کاریکاتوریست ها و نویسندگان نشریات زنجیره ای دوره اصلاحات از جمله روزنامه زن، آفتاب امروز، صبح امروز، بنیان، دوران امروز، حیات نو، مشارکت، نوروز و همبستگی بوده است.

وی که پس از فرار از کشور از سال 82 تاکنون در تورنتوی کانادا ساکن است سه هفته پیش از انتخابات مجلس ششم در بهمن ماه سال ۱۳۷۸به خاطر کاریکاتوری موهن که به تمسخر آیت‌الله مصباح یزدی پرداخته بود، واکنش حوزه های علمیه را برانگیخت بطوریکه طلاب و اساتید حوزه در قم و دیگر شهرهای مذهبی در اعتراض به آن سه روز تجمع کردند .

کوثر عضو سندیکای نیویورک تایمز بوده و کارهایش در نیویورک تایمز، واشنگتن پست، گاردین، گلوب اند میل کانادا، تورنتو استار و دیگر نشریات بین‌المللی منتشر شده است.

نیک آهنگ کوثر پس از راه اندازی سایت خودنویس به صورت موثری به بلندگوی فتنه گران در سال 88 مبدل شد. اين سايت هم نوا با سران فتنه در ايران كوشيد تا بر تاثير شايعه هاي مطروحه بيافزايد. زهرا رهنورد، همسر میرحسین موسوی در مصاحبه با خودنويس ضمن طرح این ادعا که از اول انقلاب تحت فشار و سانسور قرار داشته، علنا روزگار حیات مبارک حضرت امام خمینی(ره) را مورد تخطئه قرار داد و به اعدام برخی عناصر وابسته به گروهک های محارب در آن زمان حمله کرد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار