عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: من دلواپس اصل انقلابم در این شرایط اگر انقلاب بماند سانتریفیو‍ژ سازها به وجود می‌آیند اگر انقلاب بماند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، بمبی که انقلاب 35 سال پیش ترکاند هنوز شما را به این دشمنی‌ها می‌کشاند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مهدی کوچک‌زاده نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در نطق میان دستور خودر در جلسه علنی امروز یکشنبه گفت: با خود اندیشیدم که چگونه سخن بگویم که به بی‌سوادی متهم نشوم و از کجا مرجع سخن انتخاب کنم که بی‌شناسنامه خطاب نگردم.
 
وی ادامه داد: مرجعی بالا‌تر و مقدس‌تر از قرآن نیافتم. قرآن خداوند متعال در آیات ۱۶۹ تا ۱۷۵ سوره آل عمران که در شرایط بعد از جنگ احد نازل شده است به بیان دو ویژگی مهم برای مومنانی می‌پردازد که اجر سوابق درخشانشان در همراهی با اسلام ضایع نمی‌شود.
 
کوچک‌زاده تصریح کرد: آیات شریفه مومنانی که اجر سوابق درخشانشان ضایع نخواهد شد را این گونه توصیف می‌کند؛ اجر آن مومنانی ضایع نخواهد شد که از صدر اسلام با پیغمبر بوده باشند از ابتدا در کنار امیرالمومنین بوده باشند از سال ۴۲ در کنار امام بوده باشند یار و رفیق و همکلاسی رهبری بوده باشند در زندان‌ها و استراحت‌گاه‌های صدام استخوان خرد کرده باشند.
 
وی تاکید کرد: هر که می‌خواهید باشید شرط ضایع نشدن اجرتان این است در جراحات و سختی‌هایی که دیده‌اند باز هم رسول خود را مراعات کرده‌اند.
 
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: سوال من این است امروز مصداق اجابت خدا و رسول در رفتار سیاسی چیست از که تبعیت کنیم تا خدا و رسول را اجابت کرده باشیم.
 
کوچک‌زاده در بیان ویژگی دوم ادامه داد: قرآن می‌فرماید شناسنامه همه شرافتمدان از آدم تا قیامت، شرط اینکه اجر همراهیتان با امام ضایع نشود شرط اینکه زندانی کشیدنتان در زمان شاه ضایع نشود شرط اینکه فرماندهیتان بر پدافند جنگ و هر چه که بود ضایع نشود آن است که وقتی می‌گویند قطع نامه قرار است صادر کنند نترسید.
 
نماینده تهران گفت: در روز جنگ احد منافقین به مردم از جنگ برگشته و زخمی داده گفتند چه نشسته‌اید که ابوسفیان به مکه نرفته و در پشت دروازه‌های مدینه خیمه زده و ان قریب است که به شما حمله کند و با گزینه نظامی پدرتان را دربیاورد.
 
وی ادامه داد: عده‌ای خود را باختند اما آن مومنانی که اجرشان ضایع نخواهد شد گفتند ملت ما را از حصر اقتصادی نترسانید ملت ما ملت روزه است ما را از حمله نظامی نترسانید ملت ما ملت شهادت است.
 
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: مردم بدانید این تشخیص معیار انحراف و غیرانحراف است امروز هر کس را دیدید که در جامعه مردم را می‌ترساند با هر غلطی، یکی می‌گوید جیب ملت خالی‌است یکی می‌گوید اگر بنا بر تعامل است ما خوش‌بینیم اما خوش بینی و بدبینی در عالم سیاست معنا ندارد.
 
وی تاکید کرد: آن کس که می‌فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و آن کس که می‌فرمود ما روی منافع کشورمان با هیچ کس در دنیا معامله نمی‌کنیم، دشمنان این کشور و این ملت برای اینکه برای دشمنی خودشان توجیه بتراشند می‌گویند نظام جمهوری اسلامی منافع ما را به خطر انداخته است.
 
کوچک‌زاده ادامه داد: کسانی که می‌خواهند واقع بین باشند حرف قرآنی را یاد بگیرند ادعای سیاست مداری در مقابل فهیم‌ترین قرآن‌شناسی که من می‌شناسم نکنید ما ملت ایران در چهار دیواری کشور خودمان هر دستی که به سمت منافع ما چه منافع ملی، منافع طبیعی و چه منافع انسانی و یا فناوری برای تجاوز دراز شود بی‌درنگ آن را قطع خواهیم کرد.
 
عضو کمیسیون اصل ۹۰ گفت: این دیدگاه قرآنی است، واقع بینی و خوش‌بینی و بدبینی را برای خودتان نگاه دارید واله من دلواپس اصل انقلابم در این شرایط اگر انقلاب بماند سانتریفیو‍ژ ساز‌ها به وجود می‌آیند اگر انقلاب بماند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند بمبی که انقلاب ۳۵ سال پیش ترکاند هنوز شما را به این دشمنی‌ها می‌کشاند.
 
کوچک‌زاده گفت: من احساس می‌کنم که اصل انقلاب در حال تحریف است اصل رفتار قرآنی که همه تلاش امام برای آن بود در معرض تحریف است در روزنامه‌های فاسدشان که با اسم قانون همه قانون را لکه‌دار می‌کنند حکم قرآنی شهادت زن را زیر سوال می‌برند و از وزیر اطلاعات دستخوش می‌گیرند.
 
وی ادامه داد: در روزنامه‌هایشان ولایت علی ابن ابی‌طالب را زیر سوال می‌برند و از بزرگتر‌هایشان دستخوش می‌گیرند و بعد می‌گویند ممیزی باید به افکار عمومی سپرده شود یعنی غذای مسموم را در حلقوم جامعه بریزیم و هر کسی نخواست نخورد این حرف‌ها قرآنی نیست این مملکت سیصد هزار شهید نداد برای اینکه سلیقه شما حاکم نشود چه ۸۰ درصد و چه ۵۰. ۷ درصد سلیقه اسلام باید حاکم شود.
 
کوچک‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: نگرانم، اینجا جمهوری اسلامی است ولی اسلام ثابت کرد که به جمهوری وفادار است رای 50.7 درصدی را اجازه خدشه نداد ولی کسانی درصدد هستند کسی را تحریک کنند که تو ۵۰. ۷ درصد رای داری و خدای ناکرده برعلیه اسلام کودتا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار