استاندار اصفهان در آئین غبارروبی امامزاده آقا علی عباس (ع) بادرود گفت: 10 سال در آرزوی زیارت امامزاده آقا علی عباس بودم تا امروز این توفیق نصیب بنده شد تا برای زیارت و غبارروبی ایشان مشرف شوم.

به گزارش    خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رسول زرگرپور در آیین غبارروبی امامزاده آقا علی عباس بادرود اظهار کرد: استان اصفهان را با نام سرداران شهید خرازی، ردانی پور و کاظمی در دنیا می‌شناسند، البته استان اصفهان دارای میراث فرهنگی و بناهای تاریخی گرانبها و ارزشمندی است اما آینده استان با نام این شهدای بزرگوار گره خورده است.

وی تصریح کردد: استان اصفهان دارای 6 درصد کل جمعیت کشور، 10 درصد شهید و 11 درصد جانباز و بیش از 2 هزار نفر جانباز بالای 70 درصد است که همه این ها به برکت وجود 718 امامزاده و بقعه متبرکه در سطح استان است که با تاسی از ائمه اطهار و اهل بیت (ع) به فیض شهادت و جانبازی رسیدند و طبق آمار بیشترین زائر کربلای معلی، مشهد امام رضا و مسجد مقدس جمکران اصفهانی هستند و این برای ما بسی جای افتخار است.

وی افزود: 10 سال در آرزوی زیارت امامزاده آقا علی عباس بودم تا امروز این توفیق نصیب بنده شد تا برای زیارت حرم و غبارروبی مرقد مطهرش این جا حضور داشته باشم.

در ادامه این مراسم، محمد فیروزی نماینده شهرستان نطنز، قمصر و بادرود ضمن خیرمقدم خدمت استاندار گفت: توجه به گردشگری مذهبی و فرهنگی باعث توسعه و پیشرفت آن منطقه خواهد شد و امیدواریم با اجرای طرح جامع امامزاده آقاعلی عباس(ع) شاهد رشد همه جانبه آستان مقدس باشیم.


انتهای‌پیام/
برچسب ها: زیارت ، آرزو ، امامزاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار