معاون اجتماعی و سیاسی استانداری تهران گفت: مقرر شده شهرداری تهران نیم درصد از بودجه نقدی و غیرنقدی خود را به توسعه و نگهداری کتابخانه‌های شهر تهران اختصاص دهد.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سید شهاب‌الدین چاووشی معاون اجتماعی و سیاسی استانداری تهران در جلسه هیأت امنای کتابخانه‌های تهران، با بیان این مطلب افزود: جلسه انجمن کتابخانه‌های استان تهران امروز با ریاست استاندار تهران، دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و نمایندگان شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

معاون اجتماعی و سیاسی استانداری تهران اظهار داشت: براساس تکلیف قانونی تمامی شهرداری‌های کشور موظف هستند نیم درصد از درآمدهای نقدی و غیرنقدی خود را نسبت به توسعه کتابخانه‌ها اختصاص دهند و این موضوع باید اجرایی و عملیاتی شود.

*برگزاری جلسه رسمی هیئت امنای کتابخانه‌ها نیمه دوم خرداد

استاندار تهران گفت: باید زمانی را برای جلسه انتخاب کنیم که برای کسی محدودیتی نداشته باشد و اعضا بتوانند در جلسات حضور داشته باشند.

سید حسین هاشمی با اشاره به اینکه اولین جلسه رسمی هیئت امنای کتابخانه‌ها در نیمه دوم خرداد برگزار می‌شود، تصریح کرد: از آنجا که یکی از اعضا، خانم لاله افتخاری نماینده مجلس است و مجلس در روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه جلسه دارد و نیز آقای مسجد جامعی نیز در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه جلسه دارند بهتر است زمان جلسه در روزهای دوشنبه ساعت 7و30 دقیقه تا 9صبح در استانداری تهران برگزار شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: اختصاص ، نیم ، درصد ، بودجه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار