تازه‌های نشر دانشگاهی فرماندهی و ستاد آجا

کتاب‌های تازه نشر دانشگاهی فرماندهی و ستادآجا در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نخستین کتابی که در این مراسم رونمایی شد «فرایند برنامه‌‌ریزی راهبرد بهره‌وری آموزش عالی» به قلم «سید عبدالرحیم موسوی» عضو هیأت علمی دانشگاه امام علی(ع) است. موضوعات این کتاب حول بهره‌وری، مدیریت راهبردی و بهره‌وری و آموزش عالی است.
 
«مسائل سیاسی و راهبردی معاصر» دومین کتابی بود که در این مراسم رونمایی شد. این کتاب 225 صفحه‌ای را «محسن مرادیان» عضو هیأت علمی دانشگاه دفاع ملی نوشته شده است. موضوع اصلی این کتاب تئوری روابط بین‌الملل، ماهیت قدرت و حاکمیت جنگ سرد در روابط بین‌الملل است.
 
سومین کتابی که در این نشست رونمایی شد «سامانه‌های رزم زمینی چابک» نوشته «داوود آقامحمدی» بود. کتاب فوق به عوامل مؤثر بر چابکی سازمان‌های نظامی می‌پردازد.
 
«ژئوپلتیک و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران» به قلم «حسین مهدیان» کتاب دیگری بود که در این مراسم رونمایی شد. این کتاب مفاهیم امنیت ملی و مقدورات ژئوپولتیک جمهوری اسلامی ایران را تحلیل کرده است.
 
در این نشست همچنین از کتاب «اوضاع نظامی ایران در روزگار صفویان» اثر «علی غلامرضایی» رونمایی شد. این کتاب در 125 صفحه به بیان عملکرد پادشاهان صفوی، ساختار ارتش و جنگ‌افزارهای رایج آن دوره می‌پردازد.
 
«شناخت تهدیدهای فضای سایبری و پدافند از آن» به قلم سرهنگ «داوود آذر» و سرهنگ «حسین مسلمی» نیز در این نشست رونمایی شد. این 2 عضو هیأت علمی دافوس آجا در کتاب خود به مباحث دفاع سایبری و روش‌های امنیت سایبری پرداخته‌اند.
 
هفتمین کتاب رونمایی‌شده در این نشست «امنیت و قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران» نام داشت. این کتاب را «حسین مینایی» و «محمود عسگری» نوشته‌اند.
 
در ادامه این مراسم از «رضا جهان‌فر» نویسنده کتاب «پرونده‌ای برای میگ 25» قدردانی شد. این کتاب به بررسی ابعاد مختلف حضور هواپیمای میگ 25 در هوانوردی از مرحله طراحی تا بهره‌گیری می‌پردازد.
 
به دنبال رونمایی از کتاب‌های فوق، سرتیپ دوم «حسین ولی‌وند زمانی» با تسلیت گفتن ایام شهادت امام هادی(ع)، از حضور فعال ارتش جمهوری اسلامی در نمایشگاه کتاب سخن گفت و روند تغییرات ارتش از قبل تا بعد از انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
 
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار