سمانه زمانی‌‌گرمسیری،از آغاز مسابقات محلات 20گانه آقایان و بانوان منطقه با حضور بیش از 50هزار تن از شهروندان خبر داد.

سمانه زمانی‌‌گرمسیری، معاون اجتماعی و فرهنگی شهراری منطقه 4 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات محلات سال 93 با اضافه شدن رشته بهکاپ و پهلوانک ما در 30رشته ورزشی در قالب 6رشته تیمی و 24 رشته انفرادی برگزار می‌شود و دور ناحیه‌ای مسابقات محلات آقایان منطقه4 از دوم اردیبهشت ماه جاری با رشته دارت و دومیدانی در مدرسه شهید فلاحی محله شیان-لویزان کار خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: مسابقات محلات و ایستگاه‌های تندرستی بانوان منطقه4 از اردیبهشت ماه سال جاری فعالیت خود را از سر گرفته و دور ناحیه‌ای مسابقات محلات بانوان در 6رشته تیمی (فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال و کبدی) و 6رشته انفرادی (ایروبیک، بدمینتون، دارت، شطرنج، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز) در مدارس و مجموعه‌های ورزشی سطح منطقه برگزار می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه4 اضافه کرد: نقشه‌خوانی این همایش بزرگ در روز چهارشنبه 16 اردیبهشت ساعت 14 در سالن اجتماعات شهرداری منطقه برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه4 در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال شهروندان از مسابقات سال گذشته طبق پیش‌بینی‌های بعمل آمده در سال 93 بیش از 50هزار نفر در مسابقات محلات آقایان و بانوان منطقه4 حضور خواهند داشت.


انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار