جانشین فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری چهار تن از اعضای باند سرقت مسلحانه خودرو توسط ماموران انتظامی مینو دشت خبر داد.

سرهنگ جاویدان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزئیات این خبر گفت: از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به ماموران انتظامی اطلاع داده شدکه یک دستگاه خودروی 405 مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته است.
 
جانشین فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی متشکل از عوامل پلیس آگاهی اطلاعات و انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند که به محض رسیدن به محل راننده سواری پژو به ماموران اعلام داشت: دو نفر را به عنوان مسافر سوار کردم اما در بین راه راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت به خودروی بنده نزدیک شده و با تهدید اسلحه و با کمک دیگر سرنشینان خودرو مرا پیاده کرده و با خودروی من از محل گریختند.
 
این مقام انتظامی افزود: بلافاصله مراتب از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به کلیه واحد های انتظامی در سطح شهرستان و شهرهای اطراف اعلام و دقایقی بعد خودروی مورد نظر در یکی از محلات سطح شهر مشاهده شد.
 
وی تصریح کرد: سرنشینان خودروی سرقتی بدون توجه به دستور ایست پلیس به صورت خلاف جهت از محل متواری و شروع به دور زدن در سطح شهر کردند که در همین حین به شدت به تیر برق چراغ برق برخورد کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه متهمان با استفاده از تاریکی از محل گریختند افزود: پس از تعقیب و گریز 4 متهم متواری در مخفیگاهشان به دام افتادند.
 
جاویدان با اشاره به کشف 6 قبضه سلاح گرم و سرد ، 3 دستگاه گوشی همراه و یک موتورسیکلت از متهمان گفت: متهمان در تحقیقات تخصصی به سرقت مسلحانه خودرو و ده ها مورد سرقت به عنف نیز اعتراف کردند.
 
وی در پایان اضافه کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد دو تن از سارقان دارای 13 فقر ه سوابق کیفری نظیر ضرب و جرح، اختلال در نظم عمومی، سرقت های به عنف، ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان، استعمال مواد و نظایر آن هستند.
 
گفتنی است، خودوی سرقتی پس از کشف تحویل مالباخته داده شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار