مرد جنایتکار که شوهر خواهر سابق خود را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود با تایید حکم قصاصش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در این پرونده حسین متهم است شوهرخواهر سابق خود به نام عباس را با ضربه های چاقو به قتل رسانده است. ساعت 12 شب 27 بهمن ماه سال 90 درگیری مرگباری در خیابان شهید رجایی به پلیس اطلاع داده شد.
 
ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند در جریان این درگیری، عباس 40 ساله از سوی برادرزن سابقش به نام حسین با ضربه های چاقو مجروح شده که پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.
 
کارآگاهان سپس حسین را دستگیر کرده که او در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود گفت: روز حادثه از محل کارم به خانه مان در خیابان پیروزی آمدم. هیچکس در خانه نبود، مقتول چند بار با خانه مان تماس گرفت و شروع به فحاشی کرد. از این کار عصبانی شده و به مقابل در خانه آنها رفتم. پدرش در را باز کرد و وقتی موضوع را به او گفتم مدعی شد حال عباس خوب نیست و خواست آنجا را ترک کند. قصد ترک آنجا را داشتم که عباس با چوب به طرفم حمله کرد و مرا مجروح ساخت. من هم برای دفاع از خود با چاقویی که همراه داشتم ضربه ای به سینه اش زدم که باعث مرگش شد.
 
مرد جنایتکار پس از محاکمه در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد که حکم مجازاتش از سوی قضات شعبه 27 دیوان عالی کشور تایید شد.
 
در صورتی که حسین نتواند رضایت اولیای دم را کسب کند به زودی پای چوبه دار خواهد رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار