با اجرای طرح تکمیلی در جهت سیستمی شدن بروکف گام برداشته خواهد شد

معاون شهرسازی و معماری منطقه16 از بکارگیری فن‌آوری نوین شهرسازی و معماری و اجرای طرح تکمیلی در جهت تسریع و تدقیق در امور شهروندان خبر داد.

محمد معینیف معاون شهرسازی و معماری منطقه16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با استفاده از روش نقشه‌برداری زمینی اندازه طول‌ها، شکل و ابعاد کلی عوارض مشخص شده و ترسیم می‌شود و بسیاری از خطاهای انسانی، بوروکراسی‌های اداری، مشکلات بازدید و صدور پروانه و... جلوگیری می‌کند.

محمد معینی، معاون شهرسازی و معماری منطقه با اشاره به اهمیت سرعت بخشیدن درخواست‌های شهروندان گفت: برای اولین بار در شهرداری منطقه16، حوزه معاونت شهرسازی و معماری منطقه با استفاده از نقشه‌های سطحی و زیرسطحی در جهت سیستمی شدن بروکف، دستور نقشه و صدور پروانه گام مبتنی برداشته است.

وی در ادامه گفت: با استفاده از نقشه توپوگرافی و پروفیل طولی منطقه ویژگی‌های فیزیکی سطح زمین مانند شیب معبر و ارتفاع املاک مشخص می‌شود که هم‌اکنون نقشه دو سوم آن تهیه شده است.

معینی در پایان تاکید کرد: باتهیه عکس‌ها ماهواره‌ای و خیابانی، نقشه‌های تاسیساتی و ثبتی و گرافیکی و همچنین اعمال میزان اصلاحی کلیه املاک، طرح‌های اجرایی، عوارض سطحی و زیرسطحی،‌ نورگیرها و غیره و در نهایت بررسی ضوابط طرح تفصیل جدید در منطقه ضمن بالارفتن سرعت و دقت در امر شهرسازی و پیدایش پشتوانه مطالعاتی جامع در مورد طراحی شهری و معماری پیاده‌روها، سواره‌روها، فضای سبز، جداره‌های شهر و معابر بر طبق اصول شهرسازی نوین، به گزینه‌های جامع و کاملی از طرح‌ها و پزوژه‌های آتی در حفره‌های شهرسازی دست خواهیم یافت.  

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار