زاکانی در جمع خبرنگاران:

برای هیچ مسئولیتی کاندیدا نمی‌شوم / اقدام اصلاح‌طلبان در زمینه انتخابات زودرس و آسیب‌زا است

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد خودتان کاندیدای هیئت رئیسه شوید؟ گفت: من برای هیچ مسئولیتی کاندیدا نمی‌شوم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "علیرضا زاکانی" دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در حاشیه نشست مجمع موسسین جبهه جانبازان انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران حضور یافت و در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی برای انتخابات آتی مجلس برنامه‌ای تنظیم کرده‌ است؟ اظهار داشت: ما مثل گذشته حتما برنامه خواهیم داشت اما هنوز بطور رسمی وارد مباحث انتخاباتی نشده‌ایم. 

وی همچنین پیرامون کاندید شدن خود در انتخابات آتی مجلس گفت: نمی‌دانم تا آن زمان چقدر حیات دارم.

زاکانی درباره کاندیدا شدن برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس و شرکت اعضای فراکسیون اصول‌گرایان درآن افزود: هنوز این کاندیداها معلوم نشده است. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد خودتان کاندیدای هیئت رئیسه شوید؟ گفت: من برای هیچ مسئولیتی کاندیدا نمی‌شوم.
 
عضو موسس جبهه جانبازان انقلاب اسلامی پیرامون نشست امروز این جبهه اظهار داشت: جمع امروز افراد زیادی از جانبازان خاصه جانبازان با درجه بالا مسئولیت را آغاز کرده‌اند و اساس کار آنان نیز پیگیری دغدغه‌های انقلابی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی سیاسی قرار دارد. 

وی ادامه داد: این جانبازان دارای مدارج علمی حوزوی و دانشگاهی هستند و سعی می‌کنند کاری را که از جامعه جانبازان آغاز کرده‌اند در حوزه ایثارگری نهادینه کنند.

زاکانی افزود: سایر ایثارگران اعم از خواهران و برادران ذیل یک سقف دور هم جمع شده‌اند در دوره جهاد اکبر کسانی که مدال‌آور دوره جهاد اصغر بودند. در جهاد اکبر نیز توفیق خدمت به ایران را دارند در همین راستا جامعه ایثارگری و کسانی که دغدغه حضور درعرصه‌های مختلف انقلاب اعم از جوانان و سایر اقشار هستند این‌ها کسانی هستند که به عنوان اعضای فعال و پیگیری کننده این جبهه می‌توانند تلاش خود را داشته باشند. 

عضو موسسین جبهه جانبازان انقلاب اسلامی همچنین پیرامون دریافت مجوز این جبهه از وزارت کشور نیز اضافه کرد: هیئت موسسین درخواست خود را تنظیم کرده و به وزارت کشور تقدیم خواهد کرد و در این زمینه نیز رابطی را به وزارت کشور معرفی کرده‌ایم. امروز این جمع دور هم گرد آمده‌اند تا انتخاباتی انجام دهند و با مشارکت پذیری بیشتری کار خود را آغاز کنند. 

وی افزود: این جمع پس از تأیید اعضای هیئت موسس و پس از تأیید اساسنامه و مرامه‌نامه‌ای که موقتا اهداف و سیاست‌های آن تضمین شده به تأیید وزارت کشور خواهد رسید پس از تأیید  وزارت کشور مجمع خود را برگزار می‌کند. 

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه انتخابات امروز موقتا و برای مشارکت‌پذیری بیشتر برگزار شده است، بیان داشت: امیدواریم در این مجمع نمایندگان وزارت کشور به صورت قانونی حضور خواهند داشت انتخابات اصلی برای شورای مرکزی را برگزار کنیم. 

وی همچنین پیرامون تصویب اساسنامه جبهه جانبازان نیز اضافه کرد: این اساسنامه به تصویب وزارت کشور نرسیده اما هیئت موسس اسامی را نوشته و فورم را تقدیم وزارت کشور کرده است. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا اصولگرایان اقدامی جدی در وحدت در انتخابات آتی نمی‌کنند؟ گفت: کار اصلاح‌طلبان در زمینه انتخابات آتی مجلس اقدام زودرس و آسیب‌زایی است انشاءالله اصولگرایان اقدام منسجم و به موقعی را انجام می‌دهند. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: مجلس ، جبهه ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار