"آنتوني هاپكينز" و "بن كينگزلي"، در فیلم "اتوبان" به کارگردانی "اران كريوي" ایفای نقش خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهانی باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ کمپانی "سیلور پیکچرز" بازیگران فیلم "اتوبان" را مشخص کرد.  

"نیکولاس هولت"، "فلیسیتی جونز"، "آنتونی هاپکینز" و "بن كينگزلي" در فیلم "اتوبان" که قرار است پنجم می، کلید بخورد، ایفای نقش کنند.

کارگردان فیلم "به مخصمه خوش آمدید"، "اران كريوي" این فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

"اتوبان" قصه‌ی زن و شوهری با نام‌های "کیسی" (هولت) و "ژولیت" (جونز) را دنبال می‌کند که در آلمان در تعقیب و گریزند، اما بعد از مدتی خود را در چنگ دو جنایتکار بی‌رحم (هاپکینز و كينگزلي) می‌بینند.   
کل پروژه‌ی این فیلم در آلمان انجام خواهد شد.

"هولت" از سال 2013 خود برای بازی در این فیلم مذاکره کرده بود.

او را در فیلم‌های "مردان ایکس: روز‌های آینده‌ی پسین" و "مکس دیوانه: جاده خشم" خواهیم دید.

"فلیسیتی جونز" که با فیلم "زن نامرئی" حرفه‌ی خود را شروع کرد،‌ در فیلم "مرد عنکبوتی شگف‌انگیز 2" نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت.

اخیرا هاپکینز را در فیلم "حضرت نوح (ع)" و "تسکین" دیدیم و همچنین "کینگزلی" را اواخر امسال در فیلم "ریدلی اسکات"، "مهاجرت: خدایان و پادشاهان" و "شبی در موزه‌ی 3" خواهیم دید.

"جوئل سیلور" تهیه کننده‌ی فیلم "اتوبان" می‌گوید: وقتی فیلم‌نامه‌ی "اف.اسکات فریز" را خواندم، احساس کردم که فیلم اکشن خوبی از آب درمی‌آید. فیلم پرهیجانی است که سراسر اروپا را با بازیگران درجه یک دور می‌زند. ما به کار "اران کریوی" به عنوان یکی از مستعدترین کارگردان‌های جوان ایمان داریم و گردهم‌آوردن چنین بازیگرانی دور هم بسیار هیجان انگیز است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار