استاندار ایلام از حضور وزرای معین دولت و نمایندگان رئیس‌جمهور در شهرستان‌های مختلف استان ایلام برای رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های مردم در جریان چهارمین سفر استانی دکتر روحانی خبر داد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، "محمدرضا مروارید" عصر دیروز(دوشنبه) در نشست شورای اداری استان به سفر روز چهارشنبه رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدهای لازم برای استقبال باشکوه از هیئت دولت انجام شده و ایلامی‌های قهرمان و غیور آماده خلق حماسه‌ای دیگر در پذیرایی از کاروان دولت تدبیر و امید هستند.

وی افزود: تیم‌های کارشناسی متعددی از ماه‌های قبل برای بررسی توانمندی‌ها و نیازهای واقعی ایلام تشکیل و همچنین مسائل و اولویت‌های اصلی در بخش‌های مختلف شناسایی و مشخص شده است.

مروارید ادامه داد: رئیس‌جمهور توجه ویژه‌ای به استان ایلام داشته و در مدت کوتاه تشکیل دولت یازدهم، همواره برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات این استان را با اولویت دنبال می‌کرده است.

وی بیان کرد: وزرای معین دولت به عنوان نمایندگان رئیس‌جمهور در شهرستان‌های مختلف استان مشخص شده و وزیر ورزش و جوانان در شهرستان ایوان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چرداول، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آبدانان، معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان در سیروان، وزیر اطلاعات در دهلران، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دره‌شهر و بدره، وزیر راه و شهرسازی در مهران و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ملکشاهی مستقر خواهند شد.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: زیرساختهای متعددی برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی بویژه در حوزه نفت و گاز در ایلام مهیا شده و این استان آماده جهش برای فتح قله‌های پیشرفت و توسعه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار