عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مبادلات مرزی کشورمان با عراق 10 برابر مبادلات ایران با تمام کشورهای آمریکای لاتین با آن حجم تبلیغات است، اما نسبت به این مبادلات بی توجهی شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سیدسعید حیدری طیب عضو کمیسیون انرژی مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه 2 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با توجه به اینکه مصوبات سفر استانی رهبری معظم به کرمانشاه و سایر استان‌ها براساس اصول فنی و کارشناسی تصویب شده  و با توجه به ضروریات و ارتقای سطح اقتصادی و مالی استان ها و چالش‌هایی که در آن استان‌ها وجود دارد و برای خروج از این وضعیت مصوب شده اما می‌بینیم که دولت در اجرای این مصوبات تعلل دارد.
 
این نماینده از دولت خواست تا کمیته ویژه‌ای را برای پیگیری مصوبات سفر استانی مقام معظم رهبری به کرمانشاه و سایر استان ها متشکل از یک وزیر، یک نماینده و استاندار تشکیل دهد.
 
عضو کمیسیون انرژی در  تذکری دیگر به دولت، گفت: دولت نسبت به امور استخدامی فرزندان شهدا و افرادی که برای استخدام در استانداری براساس آزمون پذیرفته شده‌اند بی توجه است با اینکه دو سال از آزمون گذشته  اما استخدام صورت نگرفته است.
 
حیدری طیب  موضوع  کم اهمیت جلوه دادن مرزهای کرمانشاه با عراق از سوی دولت را مورد توجه قرار داد و گفت: مبادلات مرزی کشورمان با عراق 10 برابر مبادلات ایران با تمام کشورهای آمریکای لاتین با آن حجم تبلیغات است، اما نسبت به این مبادلات بی توجهی شده بنابراین از دولت خواستار توجه به زیرساخت توسعه و عمران مرزهای غربی کشور، کرمانشاه و اقلیم کردستان هستم.
 
این نماینده افزود: گاهی عناصر ضد انقلاب، سرویس‌های جاسوسی و بیگانه و تکفیری در مرزهای کشور با عراق فعال هستند از این رو از وزیر کشور و اطلاعات می‌خواهم هر چه سریعتر جهت ایجاد زیرساخت‌های کنترلی مناسب چاره اندیشی کند تا از بروز هر حادثه‌ای در داخل جلوگیری شود.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان ، در تذکری به وزیر اقتصاد، گفت: در دریافت ارزش افزوده رویکرد دقیق و قانونی وجود ندارد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار