«آزادی‌خواهان بزرگ جهان» در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب

مجموعه 3 جلدی «نوجوان و سیاست» با عنوان «آزادی‎خواهان بزرگ جهان» در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهران ارائه شده است.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع‏‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران، این مجموعه با رویکرد آشناسازی نوجوانان با شخصیت‎های برجسته جهان سیاست، اندیشه‎ها و زندگی‏ آنان منتشر شده است.
 
نخستین جلد این مجموعه «فرزند تبعیض، پدر آزادی» نام دارد که با زبانی ساده، زندگی و اندیشه‌های «مهاتما گاندی» را برای ‌نوجوانان بیان کرده است. این کتاب را «اف. سی. فریتاس» تالیف کرده است.
 
کتاب دیگر این مجموعه «سفید اندیش» نام دارد که به زندگی و مبارزات «نلسون ماندلا» می‌پردازد. این کتاب را نیز که «کاین دگنن» تالیف کرده، ترجمه کره است. آخرین کتاب از مجموعه «آزادی‎خواهان بزرگ جهان» با عنوان «از رؤیا تا واقعیت» منتشر شده و به زندگی و مبارزات «مارتین لوتر کینگ» اختصاص دارد. این کتاب را «آلن سی مک لین» تالیف کرده است. همه این کتاب‌ها را «محمدامین باباربیع» ترجمه کرده است.
 
مجموعه «آزادی‎خواهان بزرگ جهان» را که برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب ارائه شده، بخش کودک و نوجوان انتشارات ذکر (قاصدک) منتشر کرده است.
 
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار