نماینده مردم آستانه اشرفیه گفت: راه‌آهن قزوین- رشت به آرزوی دست نیافتنی برای مردم ایران تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز اظهار داشت: از رهبر معظم انقلاب در ابلاغ سیاست‌های حوزه بهداشت به دولت محترم جهت توجه و اهمیت به بهداشت و درمان تشکر می‌کنم، انتظار حمایت و توجه به مراکز بهداشتی و درمانی ایران علی‌الخصوص تنها بیمارستان آستانه اشرفیه را دارند.

وی خطاب به رئیس‌جمهور ادامه داد: جناب آقای رئیس‌جمهور از گیلان سرسبز و با طراوت ولی متاسفانه با فقر و بدبختی فراوان می‌گویم، امروز گیلان بالاترین نرخ بیکاری در کشور پس از استان لرستان دارد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه افزود: جوانان تحصیل‌کرده و بیکار ما دچار افسردگی شده‌اند که باید پرسید شما و مجلس چه برنامه‌ای برای جوانان اندیشیده‌اید، هدف‌گذاری برای اشتغال آنها چیست؟

عضو کمیسیون آموزش مجلس در ادامه اظهار داشت: آیا می‌دانید بهره‌مندی توسعه راه‌های روستای گیلان علی‌الخصوص آستانه اشرفیه از متوسط کشوری پایین‌تر است، 11 کیلومتر آزادراه قزوین- رشت و راه‌آهن قزوین- رشت به آرزوی دست نیافتنی برای مردم گیلان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: پل ورودی آستانه اشرفیه که به صورت نیمه‌کاره رها شده است به عنوان یک معضل امنیتی برای منطقه درآمده است و متاسفانه هیچ توجهی به آن نمی‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهداشتی ، درمانی ، فراوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار