نخستین المپیاد علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر، روز جمعه 19 اردیبهشت ماه با پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این خبر افزود: در این المپیاد سراسری، بیش از 10 هزار دانش آموز مدارس شاهد تمامی استان ها به رقابت خواهند پرداخت.

«میعاد صادقی» بر ارزیابی مثبت از طرح و اجرای استاندارد این المپیاد بر اساس معیارهای ملی و علمی در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر تاکید کرد.

وی با بیان اینکه منتخبان استانی در تیر ماه در المپیاد ملی حضور خواهند داشت، افزود، برگزیدگان کشوری نیز پس از آن مشخص خواهند شد.

رییس مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: این آزمون ساعت 9 روز جمعه 19 اردیبهشت ماه با قرائت پیام حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی شهیدی» مبنی بر فرمان تاریخی امام (ره) درخصوص اهمیت تعلیم و تربیت و امور فرهنگی فرزندان شاهد و ایثارگر آغاز می شود.

صادقی، هدف از برگزاری المپیاد دانش آموزی را نخست تقویت بنیه علمی دانش آموزان و سپس شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای درخشان عنوان کرد.

به گفته رییس مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران، برگزیدگان کشوری المپیاد، عضو افتخاری و تحت پوشش مرکز خواهند بود و با وزارت آموزش و پرورش نیز رایزنی خواهد شد تا این برگزیدگان، جزو استعدادهای درخشان شناخته شوند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: نخستین ، المپیاد ، ایثارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار