شهرستان شاهرود و میامی یک هزار و 165شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و افتخار دارد که میزبان 41 شهید گمنام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ، پیکرهای پاک و مطهر دو شهید گمنام بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهید پرور شاهرود تشییع شد.
امروز شاهرود رنگ خدایی ،رنگ شهادت را به خود گرفت ،امروز مردان و زنان شاهرودی ،دو عزیز سفر کرده که 30 سال پیش در عملیات خیبر در جزیره مجنون شربت شهادت را سر کشیدند و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و الگویی برای دفاع و استقامت و شرف و عزت این سرزمین شدند ،را در آغوش مهر و محبت و قدرشناسی خود جا دادند.
امروز مادران و خواهران شاهرودی و مادرانی شهیدی که درد آشنا هستند ،کسانی که شاید سالیانی چشم به راه دارند تا فرزند عزیز کرده از سفر جنگ و دفاع برگردد ،اما هنوز چشم به راه مانده اند،این دو شهید را مانند فرزندانشان در آغوش گرفته اند با اشک و صلوات بدرقه دیار باقی شان کردند.
امروز همه شاهرودی ها برای استقبال از این دو رادمرد دلاور جزیره مجنون و دل داده سرور و سالار شهیدان به خیابان آمدند ،با نجواهای برخواسته از دل به این دو شهید بزرگوار خوش آمد گفتند.
پیکر مطهر این دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس روز گذشته در دانشگاه شاهرود بر دستان دانشجویان ،اساتید و کارکنان این دانشگاه تشییع شد.
عموم مردم ودانشگاهیان از نماز مغرب و عشاء شب گذشته با حضور در مسجد این دانشگاه، به زیارت و ادای ادب و احترام به ساحت مقدس این شهدای عزیز پرداختند و شبی میزبان این دو دلاور بودند .
امروز مردم ولایتمدار شاهرود این دو کبوتر سبکبال را از کانون بسیج شاهرود در خیابان امام ، تا میعادگاه ابدی شان پردیس دانشگاه شاهرود با چشمانی اشک بار و دل هایی مالامال از حب به شهدا و وطن و قدرشناسی و ارج به منزلت شهدا ،تشییع و به خاک سپردند.

شهرستان شاهرود و میامی یک هزار و 165شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و افتخار دارد که میزبان 41 شهید گمنام است.
برچسب ها: تشیع ، شهید ، گمنام ، شاهرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.