رئیس اداره‌ی صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد گفت: تولید یکی از مولفه‌های اساسی در پیشرفت و توسعه‌ی کشور محسوب می‌شود و ضرورت بازنگری در برخی از قوانین جاری و ساری در این عرصه‌، احساس می‌شود.

ابوالفضل بیات، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به قدیمی بودن برخی از قوانین نظارتی عرصه‌ تولید اظهار داشت: تولید  یکی از مولفه‌ها و الزامات اولیه‌ توسعه‌ی کشور و عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود که باید در برخی موارد، از لحاظ نمودن نگاه سخت‌گیرانه‌ نظارتی خود حذر نمود.

وی در ادامه افزود: به طور یقین، دغدغه‌های زیست محیطی، بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است، اما باید ساز و کاری تعریف شود که علاوه بر رعایت چهارچوب‌های محیط زیست، مشکلات و موانع عرصه‌ تولید را نیز رفع و دفع نمود و توأمان با هم، هر دو هدف را دنبال نمود و نباید دغدغه‌ها باعث بازدارندگی در عرصه‌ی تولید شود.

وی در ادامه با بیان ضرورت توجه هرچه بیشتر بانک‌ها و تقویت سرمایه‌گزاری‌ها در واحد‌های تولیدی به منظور همیاری فعالان این عرصه در جهت ارتقاء سطح تجهیزاتی آن‌ها در چهارچوب استاندارد‌های زیست محیطی عنوان کرد: برخی از قوانین نظارتی نیز، مربوط به دهه‌های پیشین است که باید تجدید نظر و بازنگری در آن لحاظ شود و برخی از قوانین موجود با توجه به شرایط و نیازهای دوره‌ی کنونی بروز شود.

ابوالفضل بیات در پایان خاطرنشان کرد:‌ هدف امروز دشمن اخلال در سیستم اقتصادی و معیشت مردمی این نظام مقدس است و کلیه‌ مسئولان باید با همیاری و تلاش مضاعف، عرصه تولید را به عنوان یکی از شاخص‌های برجسته‌ی مقابله با دشمن، بیش از پیش، مد نظر قرار دهیم و به طور یقین با تقویت هرچه بیشتر تولید در کشور، می‌توان به اهداف مورد نظر مطروحه در اقتصاد مقاومتی دست یافت.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار