مرکز آموزش درجه‌داری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اراک در رشته‌های عمومی و تخصصی آغاز به کار کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه، گفت: پس از افتتاح دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) که افسران را در تخصص های مختلف پدافند هوایی آموزش می دهد مرکز آموزش درجه داری اراک برای آموزش و تربیت سطوح درجه داری در رشته های عمومی و تخصصی آموز شروع به کار کرد.

اسماعیلی اظهار داشت: آموزش و تامین نیاز به کارکنان پدافند هوایی در سطوح میانی در گذشته توسط مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی انجام می شد که لازم بود یک مرکز آموزش مخصوص رشته ها و تخصص های پدافند ی ایجاد و تاسیس شود و به یاری خداوند این مهم با آغاز به کار مرکز آموزش درجه داری اراک به انجام رسید.

وی در پایان افزود: جوانان برومند کشور پس از اخذ مدرک تحصیلی دیپلم می توانند با شرکت در آزمون های ورودی مرکز آموزش درجه داری قرارگاه پدافند هوایی نسبت به تحصیل در این مرکز و استخدام در قرارگاه پدافند هوایی اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۱۴:۴۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
ایا بعد از 6ماه اموزشی پدافند بازهم اموزشی داریم
Iran (Islamic Republic of)
علی رحمانی
۲۳:۴۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام میخواستم راجع به قرارگاه پدافند هوایی بدونم چگونه میتوانم برم ومشغول به تحصیل بشم توصیحات تکمیلی رو لطف کنیدممنون میشم
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۶:۰۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام اگر منظورتون درجه داریه باید از طریق آگهی استخدام که میزنند ثبت نام کنی و استخدام بشی
آخرین اخبار