یک نماینده مجلس گفت: استانداردسازی یک شاخصه اصلی در بهبود و استحکام فضای داخلی و خارجی است و رعایت آن در زمینه تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی لازم و ضروری است.

ابراهیم نکو دبیر دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران افزود: اقتصاد مقاومتی به عوامل متعددی وابسته است که می‌تواند در بهبود اقتصاد و کارآمدی نظام اقتصادی کشور نقش موثری ایفا کند که یکی از این موارد استانداردسازی است.  

وی تصریح کرد: کارهای تولیدی باید به سمت و سوی استانداردسازی بیشتر و کیفیت برتر حرکت کنند چرا که با استقبال مصرف کننده از این نوع کالاها، جایگاه کالای غیراستاندارد در بازارهای آتی خالی خواهد شد.  

نماینده مردم رباط کریم با اشاره به نقش همه جانبه رسانه‌های جمعی اظهار داشت: مردم باید از طریق رسانه‌ها اعتماد و اطمینان خاطر پیدا کنند و با آگاهی و فرهنگ‌سازی به سمت کالاهای با کیفیت داخلی گرایش یابند.  

نکوافزود: ارتقاء کیفیت و گرایش بیشتر به خرید تولیدات داخلی ما را به سمت و سوی تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت خواهد داد.  

وی در ادامه اظهار داشت: ضمن اینکه مصرف کننده امروزی پذیرفته است که با مصرف کالای با کیفیت و استاندارد مطلوبیت را به دست می‌آورد که در کالای غیرکیفی و استاندارد نشده این گونه مطلوبیت‌ها مشهود نیست.  

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار