مدیر کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از حضور 13 سخنران در همایش شهر و زندگی روزمره خبر داد.

علی اصغر محکی، مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به آغاز فراخوان همایش شهر و زندگی روزمره از اردیبهشت ماه سال 92 اظهار داشت: اختتامیه این همایش 23 اردیبهشت ماه  از ساعت 8:30 الی 16:30 در سالن ایوان شمس برگزار خواهد شد.
 
وی از دین، هنر، فلسفه، رسانه، روانشناسی، جامعه شناسی و مطالعات فرهنگی و با محوریت شهر و زندگی روزمره به عنوان 7 محور اعلام شده جهت ارائه مقالات پژوهشی به این همایش یاد کرد و افزود: برقراری ارتباط میان سه سطح زیست جهان شهروندان، فضاها و ساختارهای شهری و  نظام مدیریت و برنامه‌ریزی شهری به منظور اتخاذ یک رویکرد بین شهری در رابطه با شهروندان از مهمترین اهداف برگزاری این همایش بوده است.
 
 مدیر کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با ‌یادآوری اعلام فراخوان این همایش از اردیبهشت ماه سال 92 به دریافت 110مقاله مرتبط با موضوعات عنوان شده و اشاره نمود و اظهار داشت: از این تعداد 33 مقاله سفارش و تولید شده توسط استادان خاص و 77 مقاله نیز توسط عموم شهروندان ارسال شده است.
 
 محکی در ادامه با اشاره به حضور 14 سخنران در این همایش از شهردار تهران، رئیس شورای شهر،  معاون اجتماعی و فرهنگی و به عنوان سخنرانان اصلی یاد کرد و افزود: 10 پژوهشگر برگزیده این همایش نیز در خصوص هر یک از محورها توضیحاتی را ارائه خواهند کرد.
 
وی تصریح کرد: از این 10 نفر، 6 نفر در حوزه مقالات سفارشی و 4 نفر دیگر نیز از میان عموم شهروندانی هستند که از طریق فراخوان مبادرت به ارسال مقاله نموده‌اند.
 
مدیر کل و مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به بالا بودن سطح مقالات ارسال شده، خاطر نشان کرد: 6 مقاله برتر ارسال شده در قالب یک مجموعه 6 جلدی چاپ شده و در روز همایش از آن رونمایی می شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار