به گزارش سرویس علمی جام نیوز سایت بیشتر افراد وقتی فصل سرما را پشت سر می گذارند و به فصل گرماکه می رسند دچار حساسیت فصلی میشوند اما ممکن است حساسیت درهر فرد متفاوت باشد که از علائم شایع در آن عطسه و خارش در گلو و بینی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،سایت تایم نوشت: بیشتر افراد وقتی فصل سرما را پشت سر می گذارند و به فصل گرماکه می رسند دچار حساسیت فصلی میشوند اما ممکن است حساسیت درهر فرد  متفاوت باشد که از علائم شایع در آن عطسه و خارش در گلو و بینی است. اما بسیاری از افراد حساس در دوره با مشکلات زیادی مواجه می شوند به طور مثال آن ها ناچارند که بیشتر در خانه بمانند و از وزش صبحگاهی در فضای آزاد محرومند اما ما در اینجا به نکاتی می پردازیم که افرادی که دچار حساسیت می شوند هم بتوانند صبح ها ورزش کنند.

بهتر این است که شما پیش بینی کنید که در چه موقعی از روز یا شب میزان گرده های موجود در هوا کمتر است توجه داشته باشید که میزان گرده در  هوا صبح تا ظهر زیاد است و بهتر است در مجاورت هوا قرار نگیرید اما در صبح خیلی زود و در اواخر شب میزان گرده ها ی موجود در هوا به حداقل می رسد و بهترین زمان برای ورزش کردن است.


به عنوان یک قاعده کلی باید بگوییم که  تعداد گرده ها در روزهای گرم بیشترین و در روزهای سرد و مرطوب کمترین تعداد را دارند. یک نکته بسیار مهم برای این افراد این است که آن ها باید بدانند که اگر در دوران حساسیت مراقبت های لازم را انجام ندهند به آسم تبدیل می شود

ضمن اینکه بعد از باران هم وقتی مناسب برای ورزش کردن است فقط باید توجه داشته باشید که بعد از ورزش حتما دوش بگیرید تا گرده ها کالا از لباس هایتان پاک شوند.

برچسب ها: مراقب ، حساسیت ، فصلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.