مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: "بحران آبي" در يک قدمي 517 شهر/ جیره بندی آب همچنان خط قرمز "وزارت نیرو" ، افتتاح فاز اول پروژه حرم تا حرم تا آغاز سفرهای استانی/آزاد سازی نرخ "بلیت هواپیما"ها تا پایان نیمه اول امسال و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

"بحران آبي" در يک قدمي 517 شهر/ جیره بندی آب همچنان خط قرمز "وزارت نیرو"

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/16/2235887_135.jpg

اميد مسولان را نا اميد نکنيم و با صرفه جويي تنش بي آبي را پشت سر بگذاريم.


"سامانه بارشی" غرب کشور را در بر می گیرد/ "وزش باد" شدید، "گرد و خاک" در شرق کشور

از بعداز ظهر امروز با ورود سامانه بارشی در برخی مناطق شمال غرب و غرب افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می شود.


تاکنون هیچ "دکلی" دریایی از امریکا وارد کشور نشده است

 خادمی با بیان اینکه تا به امروز هیچ دکلی دریایی از امریکا وارد ایران نشده و اینکه عنوان می کنند از این پس واردات دکل از امریکا متوقف می شود حرفی بی معنی است.


افتتاح فاز اول پروژه حرم تا حرم تا آغاز سفرهای استانی/آزاد سازی نرخ "بلیت هواپیما"ها تا پایان نیمه اول امسال

حوزه راه در این هفته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله نشست رئیس سازمان هواپیمایی کشور،افتتاح فاز اول پروژه حرم تا حرم ،و انتصاب مدیر عامل شرکت فرودگاه بود.


تنش هاي مالي در "بازارهاي نوظهور" رونق اقتصادي را از مسير درست خود خارج می کند

 سازمان همکاري و توسعه اقتصادي پيش بيني خود را در خصوص رشد اقتصادي جهان در سال 2014 به 3.4 درصد کاهش داد.


"ممنوعیت تردد" در "محور" اصلي "قم"– "گرمسار" بدليل تمديد عمليات "راهسازي"

محور اصلي قم– گرمسار و بالعكس، واقع در استان هاي تهران‏، سمنان و قم، بدليل تمديد عمليات راهسازي، تا 31 خرداد، مسدود و مسیر جايگزين براي خودروهاي سواري آزاد راه قم ـ تهران، براي وسايل نقليه سنگين محور قديم قم ـ تهران و در ادامه براي كليه خودروها، جاده امام‌ رضا به سمت پاكدشت و گرمسار خواهد بود.


"ممنوعیت" ها و "محدودیت" های "تردد" در "محور كرج- چالوس" ("كندوان")

 محور كرج- چالوس (كندوان) تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14:30 الي 24 امروز از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه در محل ، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17:30 الي 24 امروز از 15 كيلومتر بالاي مرزن آباد ( دزدبن) به سمت كرج، بصورت يكطرفه خواهد بود.


24 پروژه "پتروشیمی" منتظر دریافت فاینانس/محدود شدن توسعه صنعت پتروشیمی به مسیر چین و صندوق بین المللی

 معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به اینکه 36طرح با 60 میلیون تن ظرفیت داریم که نیاز به 41 میلیارد لا رسرمایه دارند گفت: 24 پروژه پتروشیمی منتظر دریافت فاینانس هستند.


قیمت تمام شده فولاد 40 درصد افزایش می‌یابد/ افزایش 20 درصدی در بازار

دنیانور با بیان اینکه قیمت تمام شده فولاد 40 درصد افزایش می‌یابد گفت: به دلیل رقابتی بودن بازار فولاد ایران، این محصول در بازار حدود 20 درصد افزایش می‌یابد.


تحویل فوری ۲۰ درصد تولیدات خودروسازها به متقاضیان برای تنظیم بازار

سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو از تصمیم این شورا برای ادامه روند افزایشی تولید خودرو طی ماه های آینده خبر داد و گفت مقرر شد در جهت تنظیم بازار و پاسخ به نیازهای مردم، حداقل ۲۰ درصد تولید کارخانه ها به صورت تحویل فوری صورت بپذیرد.


"استانداردسازی" یک شاخصه اصلی در تحقق "اقتصاد مقاومتی"

یک نماینده مجلس گفت: استانداردسازی یک شاخصه اصلی در بهبود و استحکام فضای داخلی و خارجی است و رعایت آن در زمینه تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی لازم و ضروری است.


ورود پژو به ایران/ دستورالعمل جدید "ارزشیابی خودرو" هنوز بررسی نشده است

 عرضه 35 هزار خودرو یورو 2 تا شهریور، ورود پژو به ایران، دستورالعمل جدید ارزشیابی خودرو هنوز بررسی نشده است و تعرفه واردات خودروهای هیبریدی صفر شد از جمله مهم‌ترین اخبار صنعت طی این هفته بود.


راه اندازی فاز آخر "بنزین سازی پالایشگاه اصفهان" با "کاتالیست ایرانی"

معاون وزیر نفت از راه اندازی فاز آخر بنزین سازی پالایشگاه اصفهان با کاتالیست ایرانی خبر داد و گفت: این کاتالیست ها از سوی مرکز پژوهش و فناوری شرکت ملی پتروشیمی داخلی سازی شد تا آخر شهریور در راکتورهای آیزوماکس پالایشگاه نصب شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار