بسیج دانشجویی دانشکده علوم و فنون قرآن تهران طی بیانیه‌ای حمایت خود را از حرکت دانشجویان دانشگاه شریف برای تجمع در مقابل مجلس اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشکده علوم و فنون قرآن تهران طی بیانیه‌ای ضمن حمایت از حرکت دانشجویان دانشگاه شریف برای تجمع در مقابل مجلس و بیان دغدغه‌های دانشجویان و مردم در پرونده هسته‌ای، بر حضور خویش در این اجتماع دانشجویی تاکید کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

وَ لَن تَرْضىَ‏ عَنکَ الْیهَُودُ وَ لَا النَّصَارَى‏ حَتىَ‏ تَتَّبِعَ مِلَّتهَُمْ  قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُْدَى‏  وَ لَئنِ‏ِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُم بَعْدَ الَّذِى جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ  مَا لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلىِ‏ٍّ وَ لَا نَصِیر. (بقره . 120 ) و یهودیان و مسیحیان از تو راضى نخواهند شد، تا از آیین آنان، پیروى کنى. بگو: براستى راهنمایى خدا، تنها راهنمایى (حقیقى) است و اگر بعد از دانشى که به تو رسید، از هوس‏هاى آنان پیروى کنى، هیچ سرپرست و یاورى، از سوى خدا، براى تو نخواهد بود.
وَ لَن تَرْضىَ‏ عَنکَ الْیهَُودُ وَ لَا النَّصَارَى‏ حَتىَ‏ تَتَّبِعَ مِلَّتهَُمْ  قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُْدَى‏  وَ لَئنِ‏ِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُم بَعْدَ الَّذِى جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ  مَا لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلىِ‏ٍّ وَ لَا نَصِیر. (بقره . 120 ) و یهودیان و مسیحیان از تو راضى نخواهند شد، تا از آیین آنان، پیروى کنى. بگو: براستى راهنمایى خدا، تنها راهنمایى (حقیقى) است و اگر بعد از دانشى که به تو رسید، از هوس‏هاى آنان پیروى کنى، هیچ سرپرست و یاورى، از سوى خدا، براى تو نخواهد بود. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930219000109#sthash.fV4gbGMw.dpuf

بدون تردید آن‌چه که غرب (غرب به عنوان یک مفهوم، به معنای بی‌خدایی)  به دنبال آن است نه انرژی و فناوری هسته‌ای است. بلکه همان چیزی است که بارها در بیانات امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بیان شده است و آن چیزی جز از بین بردن اسلام ناب و استحاله نظام جمهوری اسلامی ایران نیست؛ و غرب می‌داند که قدرت جمهوری اسلامی ایران از انرژی هسته‌ای یا فناوری هسته‌یی ناشی نمی‌شود، بلکه قدرت ایران ریشه در مقاومت و باور نظام و مردم آن است. 

مذاکرات هسته‌ای به عنوان فرصتی برای تحمیل خواسته‌های نامشروع غرب بر دولت‌مردان جمهوری اسلامی ایران تنها می‌تواند پله‌ای باشد برای گام‌های بعدی غرب در سلب تدریجی استقلال و خودباوری نظام جمهوری اسلامی ایران.

لذا ما هم به تبع بی‌اعتمادی بسیاری از بزرگان کشور و در راس آن‌ها امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به جبهه غربی، نسبت به توافق نهایی ژنو دلواپس و نگران هستیم به همین جهت از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی که وظیفه نظارت را بر عهده دارند، انتظار داریم که از حقوق مسلم ملت مراقبت نمایند و نگذارند که نسل امروز ما در مقابل نسل‌های آینده شرمنده باشد که ترکمنچای دیگری در مقابل دیدگان این نسل به امضا رسیده است. 

از مواضع تمام کسانی که دلواپس این توافق هستند مخصوصا بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف حمایت کرده و چنین مواضعی را مورد تایید قرار می‌دهیم.

والسلام علی من التبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشکده علوم و فنون قرآن تهران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار