در سال 92 از محل جرايم راهنمايي و رانندگي مبلغ 20ميلياردتومان و از محل اعتبارات تملك و دارايي هاي سرمايه اي استاني مبلغ 17 ميلياردتومان به شهرداري تهران پرداخت شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمدعلي قائمي مديركل برنامه ريزي و بودجه استانداري تهران با اشاره به تخصيص اعتبارات استاني در سال 92 گفت:‌ در سال 92 با چشم اندازي كه براي بودجه كشور و استان ها متصور بود،تخصيص ها و تحقق درآمدها به طور مطلوب انجام شد.

وي با بيان اينكه سال 92 در حوزه اعتبارات تملك و دارايي هاي سرمايه اي استاني حدود 120 ميليارد تومان تخصيص يعني حدود 40 درصد ميزان تخصيص را شاهد بوديم گفت: در تخصيص بودجه مازاد هم حدود 81ميليارد تومان كه 50 درصد اعتبار را شامل مي شد،درپي داشتيم.
مديركل برنامه ريزي و بودجه استانداري تهران با اشاره به اينكه 37 ميليارد تومان اعتبار در سال 92 به شهرداري تهران تخصيص يافت افزود:‌ در سال 92 در حوزه جرايم راهنمايي و رانندگي حدود 88 ميليارد تومان اعتبار بين شهرداري ها و دهياري ها توزيع شد كه براي اولين بار از محل جرايم راهنمايي و رانندگي مبلغ 20 ميلياردتومان و از محل اعتبارات تملك و دارايي هاي سرمايه اي استاني مبلغ 17 ميلياردتومان به شهرداري تهران پرداخت شد.

وي با بيان اينكه در سال 92 در حوزه پرو‍ژه هاي ملي استاني شده با حمايت معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري اعتبارات مطلوبي تخصيص يافت گفت:در راستاي تاكيدات استاندار محترم براي ايجاد روابط هم افزايي براي حل و فصل مشكلات استان تهران شاهد افزايش اعتبارات بوديم.

مديركل برنامه ريزي و بودجه استانداري افزود: عملكرد مطلوب معاونت برنامه ريزي استانداري تهران موجب شد از سوي معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي از حوزه برنامه ريزي وبودجه استانداري تقدير به عمل آيد.

انتهای‌پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار