افتتاح رسمی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی "رادیو" امشب ساعت 20:30 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، همزمان با افتتاح نمایشگاه و رادیو، جشنواره سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو تا دقایقی دیگر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما آغاز به کار خواهد کرد.

بنابراین گزارش؛ این مراسم با حضور تقدس‌نژاد معاون اداری مالی صدا و سیما و محمدحسین صوفی معاون صدا کار خود را آغاز می‌کند و افتتاحیه رسمی این جشنواره ساعت 20:30 امشب خواهد بود.

در ادامه این گزارش؛ "محمدحسین صوفی" معاون صدای جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به سیاست‌های رسانه ملی گفت: سیاست رسانه ملی برانجام تبادلات رسانه‌ای با کشورهای مختلف به ویژه کشورهای دوست و همکار است.

وی افزود: یکی از کشورهایی که ما علاقه‌مند به همکاری و تبادلات رسانه‌ای با آن هستیم کشور چین است که هیئت آنها سال گذشته به ایران آمدند و علاقه‌مند به همکاری‌های رادیویی با کشور ایران هستند.

صوفی تصریح کرد: براین اساس مقدماتی فراهم شد که نهایتا امروز مدیر رادیو بین‌الملل چین به ایران آمده و مذاکراتی با مدیر رادیویی فرهنگ جمهوری اسلامی چین داشتند و قرار شد در هفته برنامه‌ای با عنوان "مروارید شرق" توسط رادیو فرهنگ برای کشور چین تولید شود تا به دنبال آن فرهنگ، تمدن، تاریخ، صنایع و دیگر هنرهای ایرانی به منظور شناخت بهتر کشور در این برنامه گنجانده شود.

معاون صدا ادامه داد: در کنار این تفاهم‌نامه توافق کردیم هیئت‌هایی با هم تبادل کنند تا کارهایی آموزشی انجام شود تا بیشتر بتوانیم در جشنواره‌های مختلف یکدیگر شرکت کنیم تا انشاالله این نشست مقدمه‌ای برای انجام تفاهم گسترده وسیع جمهوری اسلامی ایران و چین باشد.

 بنابر این گزارش ؛ بخش نمایشگاهی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو نیز صبح امروز (شنبه، 20 اردیبهشت‌ماه) با حضور معاون صدا، برنامه‌سازان و مدیران رادیو و همچنین میهمانان خارجی جشنواره در سالن همایش‌های سازمان صداوسیما افتتاح شد.

معاون صدا با بریدن روبان بخش نمایشگاهی در سالن همایش‌های سازمان صداوسیما، این بخش را افتتاح کرد.

در این مراسم مهدی دهقان‌نیری، مدیر رادیو نمایش، در سخنانی کوتاه به معرفی جایگاه نمایشگاه‌های این جشنواره و همچنین معرفی غرفه‌های مختلف این جشنواره پرداخت.

 در اولین روز از افتتاح جشنواره رادیو، میهمانان خارجی از ساختمان شهدای رادیو و دانشگاه صداوسیما بازدید می‌کنند و از ساعت 15 الی 18 نشست‌های بازاندیشی برگزار می‌شود.

از ساعت 20 و 30 دقیقه نیز مراسم افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/


برچسب ها: سیزدهمین ، جشنواره ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا یونس زاده حقیقی
۲۱:۲۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
سلام با تبریک سیزدهمین جشنواره رادیو به وب سایت علیرضا یو نس ز ا د ه حقیقی