رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون كارشناسي ناپيوسته در نيمه اول خردادماه 93 گفت: دانشگاه آزاد در 99 درصد رشته/محل كارشناسي ناپيوسته به صورت بدون آزمون پذيرش مي‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي مرکز آزمون، ناصر اقبالی با اعلام این خبر افزود: داوطلبان بايد در زمان اعلام شده به "سايت سازمان سنجش" مراجعه كنند.

وی گفت: آزمون كارشناسي ناپيوسته توسط سازمان سنجش برگزار مي‌شود و داوطلبان باید با مراجعه به سايت www.sanjesh.org مراجعه و از جزييات آن مطلع شوند.

اقبالي درخصوص نحوه گزينش علاقه مندان به تحصيل در رشته‌هاي دانشگاه آزاد گفت: شرايط پذيرش علاقه مندان، بعد از آزمون از طريق سايت روابط عمومي به آدرس www.pubr-azmoon.com و رسانه‌ها اعلام خواهد شد كه امكان تحصيل را براي علاقه مندان اين مقطع فراهم می‌كند.

وي افزود: هم اكنون دانشگاه آزاد اسلامي از مجموع 3408 رشته/محل كارشناسي ناپيوسته در 3365 رشته/محل، به عبارتي در 99 درصد به صورت بدون آزمون پذيرش مي‌کند و تنها در 43 رشته/محل از داوطلباني كه در آزمون كارشناسي ناپيوسته شركت و داراي كارنامه هستند پذيرش خواهد كرد.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه گفت: آزمون رشته‌هاي كارشناسي ناپيوسته در روز جمعه 25 مرداد 93 برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار