فتنه گران که عقده ناکامی و شکست عظیمشان در فتنه 88 دارد خفه شان می کند، همواره به دنبال فرصت و جایی هستند تا خود را خالی کنند و مثلا اظهار وجود کنند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، حمید داوود آبادی در آخرین پست از وبلاگ خاطرات جبهه مطلب جالبی نوشته است که می توانید در ادامه مشاهده نمایید:

متاسفانه یکی دو هفته اخیر شاهد برخی مطالب در سایتهای ارزشی بودیم که به بهانه حملاتی که به یکی از هنرپیشه های کشور شده، موضعگیری کردند.

ماجرا از این قرار بود که خانم هنرپیشه در صحبتهایش در تلویزیون، اظهار ارادتی به مقام معظم رهبری داشت. همان طور که انتظار می رفت، برخی فتنه گران در شبکه های اجتماعی، او را مورد هجوم و اهانت قرار دادند.

خب این چیز عجیبی نیست. فتنه گران که عقده ناکامی و شکست عظیمشان در فتنه 88 دارد خفه شان می کند، همواره به دنبال فرصت و جایی هستند تا خود را خالی کنند و مثلا اظهار وجود کنند.



متاسفانه انعکاس این حملات در سایت های ارزشی، نه تنها بها دادن به فتنه گران بی خاصیت بود، بلکه قبح قضیه را هم از بین برد. برخی سایت ها هم که شروع کردند به انتشار فهرستی از اهانت به هنرمندان ارزشی و ...

آنچه پیش آمد و گهگاه نیز می بینیم و می شنویم، خاطره ای بسیار مهم و جالب را از شهید طیب حاج رضایی برایم یادآور شد.

یکی از نزدیکان شهید طیب حاج رضایی، خاطره بسیار جالبی از او تعریف می کرد:

روزی طیب خان همراه "ناصر جیگرکی" سوار بر درشکه، در حال گذر از محله سرچشمه بودند.

ناگهان یکی از دشمنان طیب خان، سوار بر دوچرخه، آمد کنار آنها و فریاد زد:
- طیب خان .....

و فحش بسیار رکیکی خطاب به طیب خان داد، پا بر رکاب دوچرخه زد و گریخت.
ناصر جیگرکی بلند شد تا به دنبال او بدود. طیب خان یقه ناصر را گرفت و گفت:
- کجا؟

ناصر با عصبانیت گفت:

- مگه ندیدید طیب خان اون بی شرف چی گفت؟ می خوام برم حقشو بذارم کف دستش.

طیب خان خندید و درحالی که ناصر جیگرکی را روی صندلی درشکه می نشاند، گفت:

- ببین، اون اگه الان بره هر جا بگه که من جرات کردم و به طیب فلان فحش رو دادم، هیچکس باور نمی کنه، کافیه تو بری اونو بگیری و یه سیلی توی گوشش بزنی، همه باور می کنند که اون جرات کرده به طیب فحش بده.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار