جانشین فرمانده ی نیروی هوایی ارتش گفت: قوانین نیروی انسانی تفسیر پذیر نیستند زیرا نیروی هوایی ارتش بر همین قوانین استوار است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ خلبان علی‌رضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (یک‌شنبه) در همایش سالانه معاونان و روسای عملیات نیروی انسانی نهاجا که با حضور امیر سرتیپ دوم دودانگه معاون نیروی‌انسانی این نیرو و دیگر فرماندهان و مسئولان در هتل نهاجا برگزار شد، با تاکید بر اهمیت کار نیروی انسانی گفت: رعایت قانون عین عدالت در کار نیروی انسانی است، این قوانینی که نیروی هوایی ارتش بر آن استوار شده، قابل تفسیر نیستند.

وی عنوان کرد: حساسیت کار معاونت نیروی انسانی از اسم آن پیداست زیرا در عین حال که با نیروی انسانی سر و کار دارید، باید انسانیت را نیز پیش ببرید.

جانشین فرمانده ی نهاجا با تاکید بر حفظ اطلاعات توسط مسئولان نیروی انسانی از آن‌ها خواست تا با سرعت عمل در رسیدگی به کار و خواسته‌های کارکنان نیرو، موجبات آرامش فکری کارکنان نهاجا را فراهم آورند.

بنا بر این گزارش، هم‌چنین رییس اداره ی حفاظت اطلاعات نیروی‌هوایی ارتش با خطیر ارزیابی کردن کار معاونت نیروی انسانی در سطح ستاد نهاجا و دیگر پایگاه‌های تابعه خاطرنشان کرد: این نیروی انسانی است که تجهیزات را پیش می‌برد.

وی تصریح کرد: فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب تاکید فراوانی بر نیروی انسانی دارند.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم، امیر دودانگه با اشاره به برگزاری این نشست که معاونان و روسای نیروی انسانی پایگاه‌های سراسر کشور نیروی هوایی ارتش حضور داشتند، بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش افزایش هماهنگی و همچنین اعلام تدابیر و فرامین ابلاغی از سوی ستاد کل ارتش و دیگر ستادهاست، از دیگر اهداف برگزاری این نشست برطرف کردن اشکالات پیش آمده است.

در پایان از معاونان و روسای برتر نیروی انسانی نهاجا تقدیر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار