نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ گفت: حضور ناشران بین المللی در نمایشگاه کتاب تهران سبب معرفی و مطرح شدن فرهنگ مطالعه غنی ایران اسلامی در منطقه و جهان می‌شود.

حجت الاسلام سلیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبر نگاران اراک، فزود: برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هرساله در اردیبهشت ماه حادثه مهم علمی در کشور است که دوست داران علمی را به سوی خود جذب می کند.

وی اظهار کزد: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ارایه خدمات فروش به فروشگاه کتاب تبدیل شده که باید این جهت گیری برای ارتقای علمی کشورتغییر کند.

سلیمی افزود: مسوولان و مدیران بکوشند با تدابیر وبرنامه ریزی، نمایشگاه کتاب را به سمت وسو و جایگاه واقعی هدایت کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: رونق کتاب فروشی ها در سراسر کشور در گرو ارایه تسهیلات، خدمات و امتیازلازم به صاحبان آنها است.

نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب به سبب گرانی برخی کتاب ها، شماری از بازدید کنندگان و علاقمند به مطالعه توان لازم برای خرید کتاب را نداشتند.

وی، به توزیع نامناسب بن کتاب نمایشگاه اشاره و اظهار کرد: فعال نبودن برخی کارت بن ها سبب شد تا مردم نسبت به عملکرد مسوولان بی اعتماد شوند.

نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع نامناسب بن کتاب سبب شد تا علاقمندان به مطالعه در شهرهای جنوب استان مرکزی موفق به دریافت بن کتاب نشوند.

بیست وهفتمین نمایشگاه بین الملل کتاب تهران 12 اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت ومورد استقبال علاقمندان قرار گرفت./ز
برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.