محمد رضا ستایش فر معاون گردشگری گفت: گردشگری روستایی و عشایری بخشی از صنعت گردشگری می باشد که علاوه بر جذب توریست فرصت های شغلی بسیاری را در بر خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمد رضا ستایش فر معاون گردشگری گفت: گردشگری روستایی و عشایری بخشی از صنعت گردشگری است که علاوه بر جذب توریست فرصت های شغلی بسیاری را در بر خواهد داشت.

وی همچنین گفت : توریسم روستایی و استفاده از پتانسیل های روستایی مقوله مهمی در گردشگری می باشد و با توجه به اینکه 14 روستای هدف گردشگری در استان کرمانشاه هدف گذاری شده در سالهای گذشته اقدامات خوبی از لحاظ زیر ساختی انجام شده ولی با توجه به توانایی های بالای استان کرمانشاه این امر کفایت نمی کند.

وی افزود: روستاهای کرمانشاه خصوصاً منطقه اورامانات بی نظیر و منحصر به فرد هستند. ساختار معماری سنگی آن، خود کفا بودن روستاییان در تهیه پوشاک ، خوراک ، صنایع دستی ، وسایل و مایحتاج زندگی خود، آنها را از همه نظر متمایز می کند .

ستایش فر در پایان گفت : قصد داریم با تدوین یک برنامه مدون و بر اساس شاخص گردشگری نسبت به توانمندی روستاهای تاریخی و دارای جاذبه گردشگری استان اقدام نماییم و در آینده تعداد روستای هدف گردشگری استان افزایش می یابند .
برچسب ها: کرمانشاه ، گردشگری ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.