آمار نشان داده‌ است تعداد نظامیان انگلیسی بیش از همیشه دچار سوءمصرف نوشیدنی‌های الکلی هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پرس‌تی‌وی، طبق آمار ارائه شده توسط وزارت دفاع انگلیس، تعداد نظامیانی که دچار سوءمصرف نوشیدنی‌های الکلی هستند، طی سال‌های اخیر افزایش نگران‌کننده‌ای داشته است. بنابر این گزارش، سال گذشته بیش از 1600 نظامی انگلیسی به دلیل سوءمصرف این نوشیدنی‌ها تحت مراقبت‌های درمانی قرار گرفته‌اند.

طبق گزارشات وزارت دفاع انگلیس، این آمار در بالاترین حد خود طی 10 سال گذشته قرار دارد. گفته می شود تعداد افرادی که در سال‌ 2013 به دلیل مصرف این نوشیدنی‌ها تحت مراقبت های درمانی قرار گرفته‌اند، 28 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

علاوه بر این، این آمار نشان می‌دهند در 5 سال گذشته، بیش از 13هزار نظامی انگلیسی به دلیل مصرف بیش‌از‌حد نوشیدنی‌های الکلی در بخش‌ روانی بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.

به گفته مادلین مون، عضو حزب کارگر انگلیس، "آماری که تعداد نظامیان معتاد به مصرف مواد روان‌گردان را نشان‌ می‌دهند، فقط یک حداقل را بیان می‌کنند. عمق فاجعه بسیار بیشتر از این‌هاست. قیمت پایین این نوشیدنی‌ها و جدی ندانستن این معضل توسط مسئولین‌ از جمله دلایل تشدید این بحران هستند."


انتهای پیام/
برچسب ها: نظامی ، انگلیس ، نوشیدنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار