انتخاب یک هدیه مناسب برای مردها بدون شک کار آسانی نیست. چرا که همواره گزینه های محدودی روبروی شما است بخصوص که این شخص مورد نظر به مشکل پسندی هم معروف باشد که در این صورت نور علی نور می شود.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، انتخاب یک هدیه مناسب برای مردها بدون شک کار آسانی نیست. چرا که همواره گزینه های محدودی روبروی شما است بخصوص که این شخص مورد نظر به مشکل پسندی هم معروف باشد که در این صورت نور علی نور می شود.

بسته پیشنهادی زیر به معرفی یک پک آرایشی و بهداشتی می پردازد که می تواند هدیه مناسب و در عین حال مقرون به صرفه برای شما باشد.
 
این بسته شامل دسته ژیلت فیوژن گیمر یدک است که شامل پنج تیغ نزدیک به هم در قسمت جلوی خودتراش، جهت کاهش فشار بر روی پوست در هنگام اصلاح، با راحتی باورنکردنی به همراه یک تیغ در قسمت پشت خودتراش، جهت خط انداختن دقیق موها مطابق با استایل و ظاهر همچنین نوار لغزنده ضدحساسیتند.

پوشش محافظ تیغ ها برای جلوگیری از خراشیدگی و بریدگی از دیگر ویژگی های این بسته است.
 
به علاوه لوسیون اصلاح افترشیو 75 میلی گرمی، به همراه اسپری ژل اصلاح 200 میلی گرمی و مام استیک دانه دار با رایحه عالی اسپرت از دیگر ویژگیهای آن است.
 
گفتنی است این بسته به همراه جعبه کادویی روبان دار و پوشال جهت قرار دادن هدایا و تزئین آن‌ها و همچنین کارت تبریک جهت نوشت جملات زیبا و به یادماندی برای قدردانی از زحمات پدران و همسران عزیز عرضه شده است.
 
قیمت این پک ویژه 97 هزار و 800 تومان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار